Welkom hier.
Welkom Sietse op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst.
Welkom Sietse op het forum, niets mis mee met die Seiko 5 mooi horloge. Met het horloge van je opa zal het wel in orde komen. Dat festival horloge ziet er ook leuk en stoer uit. Veel plezier hier en we zien je NA’s wel verschijnen.

Van harte welkom. Seiko heeft bij mij ook ooit de liefde aangewakkerd. Mooi horloge heb je. Veel plezier ermee en ook hier op het forum.
Welkom !
Welkom.
Mooi begin van de hobby.
Hallo , ik ben Serge , Belgisch en al lang geinteresseerd in horloges . Liefde is begonnen door fake horloges in Thailand . Dankzij de fake horloges eens beginnen kijken naar het Echte werk . In 2007 heb ik mij een Omega PO 2209.500.00 aangeschaft , coaxial oranje 42mm , on het makkelijk te maken . Deze gaat wat mij betreft nooit buiten , omdat dit voor mij nog steeds mooiste horloge is voor mij en ik heb er ook een gevoel bij . Daarna lange tijd uitgekeken en nog steeds naar een flieger , IWC Top Gun is een droom . Echter ik kijk ondertussen ook naar andere zaken en sinds enkele dagen in bezit van een Omega 300m zwarte versie . Erg neutraal horloge voor meeste mensen maar na lang rondzoeken in AD de beste nieuwe aanschaf voor mij ( horloges passen op persoon en niet op foto , online horloge kiezen werkt echt niet … want was totaal niet in winkel gekomen voor deze ) .
Iets wat ik mss ooit nog zou willen is IWC Top Gun of Portuguese , WWII horloge ( aka Laco Memmingen or soortgelijk) , Rolex Batman ( nice…) of Kermit , of mss een Tudor BB .
Welkom Sietse, geniet ervan
Leuk dat je lid bent geworden. Welkom en ik zie je collectie graag groeien!
Ook welkom Serge 
Welkom!!
Welkom
Welkom!
Welkom Sietse. Mooie Seiko’s, dat er maar veel mogen volgen.
Welkom Sietse
Veel plezier !
Welkom hier!
Welkom hier bij HF !
Welkom op HF!
Welkom.