Leuke foto , het fel roze kaarsje geeft een leuk contrast.
Keep up the good work!
Hi Inge!
Heel erg leuk om je op het forum te hebben.
26 jaartjes jong, geinig! Hebben we al gelijk twee dingen met elkaar in gemeen, allebei in de twintig en een horlogepassie! Je horloges lijken wel verdacht goed aan te sluiten op die van mij, zou het toeval zijn…?
Liefs!
Hoi JTrapman, wat heb jij dan voor horloges? Ik ben benieuwd.
Bij een vrouw houd ik over het algemeen van een kleiner model horloge. Maar heej, als jij hem mooi vindt lekker dragen joh! Het is iig een erg mooie klok!
Ho Ho, worden we om t tuintje geleid?! Zie ik daar een trouwring
Just kidding! Van harte welkom en ook mijn hartje gaat sneller klopper, want wat n kanjers van klokken heb je
Hallo Inge en welkom!
Ik zie daar twee prachtige pilots
Vanwaar je keuze voor dit type horloge?
Grt.
Welkom Inge, en misschien weinig vrouwen op het forum maar genoeg watch nerds waar je ipv over lipsticks wel over Polywax en pushpins kunt keuvelen.
grt. Gerard
Welkom en mooie klokjes👍
Welkom op het forum!
Mooie verzameling hoor. Volledige overzicht fotos?
Hoi Inge hartelijk welkom op HF leuk weer een dame hier te ontmoeten nog nooit zo snel velen reacties gezien
Welkom Inge! Fraaie klok, die IWC!, en ik vind 'm ook mooi staan op jouw pols. Veel plezier hier!
Het is ‘‘Candide en ik’’
Liefs…
Jeroen is verliefd:laughing:
Nee hoor, dan had ik jou wel getagd…
Welkom Inge, mooie Pilot Veel plezier hier.
Welkom, coole Sinn juiste de niet perfecte pvd laag geeft hem iets.
Ik had een gigantische vrouw verwacht bij het zien van je horloges, meer een Ing dan een Inge zeg maar.
Maar je hebt een lievvv slank polsje.
Welkom
Ha Inge!! Tot zoeven was de MeisterSinger van @timmertje26 mijn favoriete dameshorloge, maar nu is dat ex aequo met de IWC en de Sinn
Ik hoop dat je je hier zult vermaken!
Welkom!