Nieuw lid, even voorstellen

charmeur

2 likes

Ik doe mijn best! :innocent:

1 like

Welkom Inge!

Welkom!!

Inge welkom op dit leuke maar oh zo mannelijke HF…prachtig horloge heb je en hoop dat je het volhoud hier…

Veel draagplezier !

Welkom, veel (lees)plezier toegewenst!

Nooit zo snel zoveel reacties gezien op een introductie post :grin:

Hallo Inge,
Welkom hier op het forum. Je ziet de reacties als een vrouw zich meld.
Graag had een foto van je horloges naast je gezicht wil altijd graag zien of de mooie klokken passen bij iemands ogen. :wink:

Groet Bram

Veel meegelezen begrijp ik.:wink:

Mijn beste Inge,

Leuk!!
Weer een enthousiast horloge-passioniste er bij!!
Van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum. :watch:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

En al die mannen denken maar aan één ding, dan heb ik het niet over horloges…

Waar jij aan denkt is off topic en dat mag niet!

Hallo Inge, welkom in deze mannenwereld. Ik ben blij dat er nog een vrouw bijkomt die gek is van horloges want langer dan een halfjaar was ik de enige dame in deze community. Maar dat viel eigenlijk best mee. Er wordt hier meer geblaft dan gebeten :yum:.

Waar ik wel aan moest wennen is dat als ik een leuke nieuwe oude aanwinst show, de eerste vraag is: ‘wat voor uurwerk zit er in’? Terwijl ik het ding aangeschaft heb vanwege de fraaie vormgeving. Ik kijk vooral naar de voorkant terwijl veel mannelijke forumgenoten zeer geïnteresseerd zijn in de binnenkant van het horloge, in de techniek.

Ach, verschil moet er wezen en inmiddels kan ik een schroefdeksel openen evenals sommige klikdeksels, om aan vragen over de binnenkant tegemoet te komen.

Heel veel plezier hier.

7 likes

Ik kijk ook altijd eerst goed naar de voorkant maar daarna draait het toch om de binnenkant.

1 like

Ja, dat bedoel ik.

Koffie en vakantie ?

Marjolijn, Zie je wel dat wij mannen niet oppervlakkig zijn en alleen naar het uiterlijk kijken, het gaat om de binnenkant.

2 likes

Welkom Inge, veel plezier. Mooie IWC.

Mooie kaars! Waar heb je die gekocht? Welke type?

Welkom Inge op het HF.