Nieuw lid, even voorstellen

Beste mede-forummers,

Sinds kort moest ook ik eraan geloven, het horlogevirus heeft toegeslagen. Zoals de meeste heb ik over de jaren zonder te veel last meerdere horloges gehad. Totdat ik in de Seiko Padi topic terecht kwam, ik moest mij bij het horlogeforum aanmelden en na zorgvuldig doorlezen en zoeken, de knoop doorgehakt: bij Robekies de Padi SUN065 aangeschaft. Helemaal goed. Sindsdien meer gaan verdiepen en lezen over horloges, ook op dit forum. Wat een mooie klokjes die voorbij komen. Helaas voor mij niet het budget voor de duurdere klassen, maar dat verderft de pret vooral niet.

Mijn naam is Ed, woonachtig in Friesland. Mijn klokjes tot nu toe, ben nog niet aan het flipperen geslagen (niet allemaal misschien forum waardig, maar toch):

Seiko SUN065

CCCP Delta Automatic

Spinnaker Helium

Spinnaker Flaggy

CCCP Kashalot Dress

Timberland Front Country

Festina type onbekend

Regal type onbekend

6 likes

Welkom op het forum!

Welkom! Alle horloges zijn forum waardig, en die Seiko is heel fijn. Veel plezier hier!!

1 like

Welkom👍

Welkom!!! En veel plezier Ed.

Welkom op het mooie forum.

Welkom!

Welkom! Leuke collectie hoor.
Die cccp tjes vandaan? Bepaalde webshop?
Veel plezier!

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

Welkom!

Welkom hier op forum…

Welkom op het forum Ed !

en de voortekenen zijn er al, zo rond de kerstdagen verwacht ik dat je collectie
wel verdubbeld zal zijn en je driftig op zoek bent naar een vitrine of horlogedozen

Welkom, het begin van je verzameling ziet er goed uit.

leuke collectie al ! welkom

1 like

Van harte welkom, Ed!

Welkom!

Welkom.

Mijn beste,

Leuk!!
Weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Van harte welkom dan ook Ed, binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Van Harte Welkom Ed, veel plezier hier, benieuwd naar de Padi ervaringen!

Welkom, ieder horloge is waardig.