Hi,
Mijn naam is Christophe, 46 en afkomstig van Noord Antwerpen. Ik ben per ongeluk verzeild geraakt op dit forum via monsterwatches.nl. Ik was aan het zoeken naar een nieuw horloge toen ik bij monsterwatches ben beland . Eigenlijk ben ik niet een fanatieke verzamelaar, maar door de jaren heen heb ik toch wel wat goedkope horloges verzameld. Mijn interesse gaat vandaag de dag uit naar betaalbare duikers en chrono’s. Buiten twee Tissot’s heb ik niets van noemenswaardige waarde of belang. De eerste Tissot was mijn trouwhorloge, de tweede een cadeau voor mijn tiende huwelijksverjaardag (denk ik - ik hoop dat mijn vrouw dit niet leest
). Bij deze wil ik iedereen al bedanken voor de onschatbare waarde aan informatie die ik hier heb mogen lezen, alsook de foto’s die veelal geweldig veel zin doen krijgen om een mooie varieteit aan horloges te verzamelen.
Het is niet echt de bedoeling dat ik ga kopen en verkopen, daar ben ik een te grote “hoarder” voor. Ik verzamel ook nog Hot Wheels autos en ander spul, ik kan me er heel slecht toe brengen om iets van de hand te doen. Verwacht geen al te actieve participatie, ik daar eerlijk in zijn, maar ik vind het top dat dit forum heel actief is!
PS; heel ongerelateerd aan de topic, dikke proficiat met de forums(sofware). Lang geleden dat een forum zo fris aanvoelde. Top is dat topics worden veolgd over de verschillende devices en browsers heen, echt een giga plusplunt.
Hier is mijn collectie:
Tot later,
C.