Nieuw lid: Gobert

Hallo,

Ik ben Gobert. Tot voor een jaar of 15 terug ben ik enthousiast met horloges bezig geweest. Op enig moment is de belangstelling verloren gegaan door drukke werkzaamheden, andere hobbies e.d.
De afgelopen 16 jaar heb ik altijd hetzelfde horloge om mijn pols gehad, een Tag Heuer Kirium. Ik heb er mee gehiked, gezeild, gezwommen, ge-bushcraft en weet ik veel wat nog meer. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en is de halve wereld mee rond geweest.
Vorige week gebeurde er opeens iets, ik had zin om een nieuw horloge te gaan kopen. Ik heb een Omega Speedmaster Mark II sportversie besteld. Ik heb altijd gehouden van stoere mechanische klokken.

Er lagen nog wat klokjes in de safe van mijn ouders. Die heb ik er vandaag maar eens uitgehaald. Ik trof aan een Vacheron Constantin en een oud rosé-gouden horloge van mijn opa zaliger. Beide lopen nog. Helaas heeft de Vacheron een lederen band, waar ik niet van hou. Gouden klokjes zijn aan mij sowieso niet besteed, dus die heb ik maar in de safe laten liggen.

Maar belangrijk om te constateren dat het vuur terug is. Ben benieuwd wat ik de afgelopen 15 jaar gemist heb…

16 likes

Welkom Gobert.
Tip om vijftien jaar wel en wee binnen de Nederlandse tak van de horlogefreaks bij te lezen: neem een sabbatical en pluis dit forum door.

2 likes

Welkom Gobert!

Genoeg om in te halen! Veel leesplezier.

Ha, ha, Oscar da’s een leuke en waarlijk geen slechte gedachte.

Welkom, en foto’s zijn altijd welkom…

Welkom hier en uh, we houden hier van plaatjes, dus ben benieuwd!

Foto’s plaatsen moet ik nog even uitvogelen, maar ik hou ook van plaatjes. Die Omega is besteld, dus gaarne nog even geduld. Als het een beetje meezit voor kerst. Mijn Tag Heuer toont de sporen van 16 jaar, dus om daar nou een plaat van te maken…

Welkom!

Van de Kirium zijn meerdere versies.
Welke was het precies?
De VC kun je natuurlijk altijd verkopen.
Maar misschien heeft het een meerwaarde.

Grt.

welkom!! je zult zien dat er in die afgelopen 15 jaar behoorlijk wat horloges zijn bijgekomen en gegaan.

Foto’s plaatsen is gemakkelijk.
Klink op het symbool boven in het reactie-kader met de pijl naar boven.
Je kunt dan direct een foto uit je eigen map plaatsen.

Hey gobert. Hoe is het met de Ducati?

Ik schiet morgen wel wat platen. Welk type Kirium die TH is weet ik niet. Ik vond geen exact dezelfde op Chrono24.

Ik ben ook nog op zoek naar een Panerai. Die rubber band zat me nooit lekker. Heb alles al overhoop gehaald.

Ducati: Ik heb nog een hypermotard 1100. Die mag altijd mee op vacatie. Hij is in Portugal, Spanje, Frankrijk, Croatie en afgelopen jaar BiH geweest.

Welkom terug :+1:

Mijn beste,

Gobert, van harte welkom in die tijdloze wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom!

Welkom en veel plezier hier gewenst .

Welkom op HF :thumbsup:

Veel plezier hier tussen het horlogegeweld!
:wink: