nieuw lid, hanowa voor nu

Hi allen, na een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum, vandaag maar eens de stap gemaakt om me aan te melden. Ik ben helemaal weg van horloges en met name van de techniek die de verschillende horloges hebben (waar mijn vriendin soms helemaal horendol van wordt) :slight_smile: ik ben begonnen met een quartz swiss military hanowa, maar aangezien ik helemaal weg ben van de techniek van een mechanische horloge, draag ik deze eigenlijk nooit en ben ik meer alvast in winkels aan het kijken naar helemaal mechanische horloges die veel meer mijn voorkeur hebben. ik merk dat de techniek toch bovenaan mijn wensenlijst staat maar het oog wil ook wat… ik denk er misschien aan om dit jaar toch mijn hanowa te gaan verkopen.

8 likes

Welkom en veel plezier op het forum!

dankjewel! ik hoop hier nog veel te leren

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom op het hf !

Welkom op HF :+1:

Welkom hier! Plezier met je oversteek naar een mechanisch horloge. Mogen we af en toe met je meekijken?

Welkom!

Hoi! Welkom hier!

Welkom en succes met je ontdekkingsreis

Welkom op het forum.

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom, hier vind je alles over mechanisch.

Welkom en veel plezier hier!

Have fun hier :+1:

welkom and have funn

Welkom !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Welkom hier!

Welkom Justintime. Ik ben ook op het forum gekomen met een Swiss Military Hanowa. Ik heb hem nog, maar hij staat stil en ik doe er pas weer een batterijtje in als ik hem weer ga dragen. Maar verkopen doe ik hem niet, het is mijn enige oranje horloge.

Veel plezier hier.