Welkom!
Dank. Die smaak gaat zich zeker ontwikkelen. Voor nu heb ik uiterlijk en functionaliteit zo veel mogelijk in 1 horloge gestopt. Daarmee meteen de deur open gezet voor een horloge die ik puur op uiterlijke en emotie zal uitzoeken.
Met algoritme bedoel ik youtube en tiktok. Ik zag 1 filmpje van een liefhebber die verschillende entry level horloges liet zien. Als daar langer naar kijkt blijft de app je steeds meer horloge filmpjes voeden. Ik vind de filmpje van teddy baldassare erg informatief en mooi geproduceerd.
Kijk vooral regelmatig in het populaire topic “Wat dragen wij vandaag” voor inspiratie.
Dat is je met de Casio Lineage aardig gelukt. Een horloge waar je bij veel gelegenheden mee voor de dag kunt komen.
Ah op die manier. Ja de social media algoritmes die bepalen wat je als zoekresultaten voorgeschoteld krijgt zijn zeer geraffineerd.
Welkom in het konijnenhol Zoldar!
Leuke Casio om bandjes op uit te proberen; canvas, rubber, hij kan veel hebben.
Welkom bij de club.
Welkom
Welkom op HF. Veel plezier op je persoonlijke horloge reis. Kan heel verslavend zijn deze hobby, dus wees gewaarschuwd en have fun
ok, uhu, ok.
Ik zit te twijfellen tussen een grijze en zwarte Nato strap. Zwarte kan ik vinden op het web en dat staat prima. Maar grijs vind erg mooi op ander hoorloges staan.
Ik ga ook alvast een Bergeon push pin verwijderaar bestellen. Ik heb het gevoel dat goed gereedschap wel kan gebruiken…
hmmm denk toch zwart.
Welkom, Zoldar! Die itch is soms even weg, maar keert gegarandeerd terug. En met geen mogelijkheid te behandelen. Voor lotgenoten contact zit je hier goed . Veel plezier met je horloges & op het forum!
Welkom
Welkom bij de club
Welkom bij de club! Je kunt je lol op hiero, qua horloge aanschaf!
Ghe ghe forums zijn de gateway drug naar elke hobyy🤪
Welkom !
Van harte welkom !
Welkom op HF!
Welkom