Nieuw Lid - IWC portuguese

Thanks voor alle verwelkomen en adviezen. Ik ga volgende week naar Aruba, zag dat daar ook een officiele dealer zit. Ik zal daar ook is informeren, met in het achterhoofd dat je hem in nederland voor € 5600 kunt kopen.

Best opletten daarmee. Als je tegengehouden wordt aan de douane kan je eventueel nog btw worden aangerekend…

Is dit ook van toepassing op Aruba (als onafhankelijk land binnen het Koninkrijk der Nederlanden)?

En pas op met Lego op de trap

Aruba is geen EU voor de BTW:

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/zakendoen_met_het_buitenland/goederen_en_diensten_naar_andere_eu_landen/eu-landen_en_-gebieden/eu_landen_met_niet_eu_gebieden

1 like

Welkom Rein. Mooi uurwerkje.

Als je daar koopt de lege doos opsturen naar jezelf en het horloge dragen. :grin:

Dat lukt ook, op het compleet te maken ook best een krant van enige weken op voorhand meenemen. Daar een foto van maken met het horloge als bewijs dat je het had voor je vertrek :wink:

2 likes

Wees welkom!

Welkom! Wat een horloge en pas 25! (Nu ben ik ook bijna 25) zullen we is van job wisselen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor de leuke reacties. Dat wordt dan oppassen, als ik iets in Aruba koop. Ik hou jullie op de hoogte.

Het gaat om jouw smaak en jouw voorkeur. Ik hou niet van goud dus kom per definitie ergens heel anders uit. Voor een dergelijk bedrag moet van mij een keuze perfect zijn en aan genoemde punten zou ik mij gaan ergeren. Als jij dat niet hebt is maakt dat je keuze alleen maar makkelijker.

1 like

Time of Switzerland heeft ze liggen voor € 4980,-. Nieuw in de doos. Meteen pitstop maken in Schaffhausen voor een factory tour bij IWC. Zelf recent gedaan… erg leuk.

3 likes

Goeie tip. Is wel ex btw, maar nog steeds een aantrekkelijke prijs.

Welkom ! Succes met de zoektocht naar een goede aanschaf plek.

Welkom Rein.

Gisteren reeds gelezen. Ik heb me gisteren kunnen inhouden om niet te reageren.

Maar nu moet het toch van het hart : denk nog eens na over die gouden accenten.

Is een prachthorloge, maar ik vind dat goud niet passen bij de stijl en de witte wijzerplaat.

1 like

Thanks Batman, blij dat je eerlijk bent

Wat zou je zelf suggereren?

1 like

Rein,

Zowel de zwarte als de witte met blauwe wijzers vind ik top.

Maar maak vooral je eigen keuze. Beter eens in het echt proberen.

Succes !

2 likes

Hier een update. 2 dagen geleden naar de IWC store geweest en ik kon een goede deal maken. Uiteindelijk met valuta voordeel 35% kunnen krijgen. Een nachtje over geslapen en gisteren aangeschaft. Wat een beauty is het!

15 likes

Mooie aanwinst, proficiat!

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd.

1 like