Nieuw lid: jpwatches

Eigenlijk een 2e voorstelronde maar het was al zo lang geleden, ik was mij inlog kwijt en tussentijds met opkomst mobiel beetje horloge uit het oog verloren. Maar ik ben terug!

Ik kom uit midden v/h land, halverwege de 30 en met aankoop van Moonswatch voor de leuk kriebelde het weer wat.
Afgelopen weken na de geboorte van mijn 2e dochter heb ik mijn vriendin een ring gegeven met geboortsteen, maar ik wilde zelf toch ook wat. Toen had ik het lumineuze idee om een horloge in de kleur van de geboortemaand van mijn dochters te kopen. Automatisch vind ik erg gaaf, het idee dat er geen elektriciteit in zit blijft me verbazen.

Januari: Rood voor de nieuwste telg, een Orient maar niet de Kamasu maar de Kanno; vind ik net wat stoerder

Augustus: peridot (groen) een beetje dress watch en ik vond deze van Orient ook heel gaaf.

Om het af te maken dan ook nog maar een iets neutralere Seiko 5, wel met een geel/gouden tintje anders is het wel heel kleurloos.

Ik heb wat met Japan, dus dubbel leuk om met deze merken te starten.

De TW steel is een kado voor mijn 21e verjaardag geweest die blijf ik houden.

Ter reparatie nog een Davis chrono waar ik meer wil leren hoe een horloge werkt (eerst een quartz) en nog een MVMT die andere eigenaar zoekt via MP.

Ik zal vooral heel veel lezen, en soms een foto plaatsen. Tof hoeveel info hier te vinden is! En natuurlijk nog een foto:

73 likes

Welkom hier

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom (terug) op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom terug bij de club.

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom :wave:

1 like

Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met alle nieuwe aanwinsten (biologisch en mechanisch)

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier!!:watch:

1 like

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

1 like

Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…terug

1 like

Welkom en gefeliciteerd

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :partying_face: leuk idee met de kleuren :+1:

1 like