Ik ben Jan-Willem en ik wil jullie bedanken voor wat ik heb geleerd en ga leren.
Sinds ik weer besloten had om horloges te gaan dragen wilde ik graag meer leren en kwam ik keer op keer bij jullie uit. Het was daarom tijd voor een account.
Ik heb geen noemenswaardige collectie en wil uiteindelijk toe naar een beperkte set met mooie dingen.
Ik draag op dit moment een horloge dat ik al tijden geleden heb gekocht omdat ik het mooi vond. Een Philip Watch admiral. Het betreft een Quartz versie, dus niet heel spannend. Met een NATO vind ik hem net even spannender.
Ik heb ook nog een ongedragen Seiko SNZG11K1 die ik heb gekocht als eerste automaat en als voor bij haalbaarder horloge dan Hamilton Khaki field waar ik verliefd op ben geworden. Ik voel deze niet, dus die zal ik tzt verkopen.
Ik denk dat ik vintage of retro horloges het mooist vind, met name field watches en oude duikers. Ik kwam aanvankelijk bij jullie uit omdat ik dacht dat ik een flieger zocht, maar die staat nu lager op mijn lijstje. Eerst een fieldwatch (zo simpel mogelijk qua dial) en een vintage duiker. De Philip watch is 42mm en ik denk niet dat ik snel groter zou gaan dan dat.
Welkom op HF Jan-Willem !
Maarre, waarom zou quartz niet spannend zijn ?
Wie zegt dat ? Laat je niets wijs maken, iedereen hier heeft quartz horloges in de collectie…