Ik heb dit account al een redelijke tijd (zeker 2,5 jaar) maar heb nooit een topic aangemaakt! Nu zag ik net een bericht van @Robbj waar ik interesse in had. Nu blijkt dat ik na het plaatsen van mijn eerste topic nog 2 weken moet wachten totdat ik een PB kan sturen… helaas hahah. Weet iemand hoe ik alsnog in contact kan komen met @Robbj alvast bedankt!
Gelukt👌
De vraag is vooral: hoe lukt het je om 2,5 jaar niets te posten?
Lange tijd tevreden geweest met de horloges die ik had…maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen! Dan is er natuurlijk maar 1 optie; Het forum erbij pakken
Goede keuze wel
Voelt een beetje als je vrienden niet meer willen zien zodra je een relatie hebt en nadat ze je de rug toe heeft gekeerd weer ‘dingen met de groep’ willen doen
Hahahahah, ben gelukkig wel nog terug gekomen!
Ahh top bedankt. Hopen dat hij dit ziet dan maar!
Ervaring?
Ik wou dat ik 2.5 jaar lang tevreden was met een horloge
Zeker. Meer dan genoeg van die ‘vrienden’ die je dan jarenlang nergens meer ziet en ineens weer doen alsof ze nooit zijn weggeweest.
Ja daar heeft denk ik iedereen wel ervaring mee. Gelukkig hebben je horloges er geen last van en kan je die na jaren gewoon weer eens dragen
Welkom!
Welkom op HF😀 en veel plezier hier gewenst!
Welkom…
Hahaha, welkom alsnog!
Uit nieuwsgierigheid; met welk horloge was je zo lang tevreden?
Welkom alsnog!
Volgens mij heeft hij 2,5 jaar genoten van zijn Longines en van de vele topic hier, die ook wel leuk zijn om te lezen