Nieuw lid met eerste aanwinst

Hallo allen,

Ik ben sinds een poosje met het horloge virus besmet geraakt. Mijn zwager heeft me eigenlijk besmet met dit virus door altijd vol passie te praten wanneer ik weer opmerkte dat hij een nieuwe klok om zijn pols had. Omdat ik ondertussen erg geïnteresseerd was geraakt in horloges vroeg ik me af wat er zoal te vinden is op de markt.hij adviseerde me om hier op het forum rond te kijken. Na veel lezen en juweliers bezoeken heb ik nu eindelijk mijn eerste horloge gekocht!

Een prachtige Tissot seastar 1000 powermatic 80 met blauwe wijzerplaat, keramische bezel en Rubber band.
Omdat dit model niet standaard geleverd word met de stalen band heb ik deze er nog los bij besteld.

Hieronder een foto van mijn eerste aanwinst! Hopelijk volgen er nog veel meer! Ik lees in ieder geval met veel plezier hier op het forum.

Gr Sam

50 likes

Heel mooi inderdaad. Welkom! :+1:

Welkom, Sam. En veel plezier op ons forum.

Hele mooie Tissot.:+1:
Welkom.:tumbler_glass::sunglasses:

Welkom…

Gave aanwinst gelijk! Prachtige sunburst. :relaxed: Mooi op de foto gekregen ook. :+1:

Welkom op het forum Sam. :slight_smile:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Prachtig die Seastar met het Powermatic uurwerk!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Van harte welkom!

1 like

Mijn beste,

Sam van harte welkom binnen de gelederen van dit robuuste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum Sam!

1 like

Beide van harte welkom!:+1:

Welkom, veel draagplezier!

Welkom, en een mooi horloge

Welkom op het forum! :beers:

Welkom Sam, veel plezier gewenst.
En euhhh, sommigen doen er een paar jaar over om op een behoorlijk nivo te komen, maar jij zit meteen al heel aardig in de richting.

Nivo, nivo, dat is ook trouwens maar een relatief begrip.
Je zult ongetwijfeld verbaasd zijn over de verhalen met passie die af en toe gepost worden.
En dan gaat het soms over een klokje van bijv 100 euro.
Prijs is dan echt niet relevant.

Als ik die verhalen tegen kom dan geniet ik daar van.

En daar gaat het om, genieten en laten genieten.

Nogmaals veel plezier gewenst

Frank

1 like

Knappe keuze en van harte welkom!!

1 like

Leuke keuze, ondergewaardeerd denk ik!
Welkom op het forum!

1 like

Welkom Sam, mooie Tissot heb je daar :+1:

Welkom! Mooie Tissot