Nieuw lid op deze site

Hallo forumleden,

Ik heb de afgelopen jaren verschillende klokken gehad (2x Omega Seamaster, Paul Picot American Bridge en een Chopard Mille Miglia Rosso Corsa) en uiteindelijk kom ik steeds terug op één merk wat mij het meest aansprak, namelijk Breitling.
Voor de één een sjaak horloge, voor de ander een echte aanwinst.
Uiteraard wil ik alleen automaten en ben reeds in het bezit van 2 schitterende exemplaren:

  • Breitling Montbrillant datora met zilveren wijzerplaat en zwart lederen band
  • Breitling Crosswind A13355/075

De laatste is mijn aanwinst sinds 6 weken.

Welkom Arie. Heb je ook een fototoestel? :wink:

Allereerst bedankt.
Ik heb een fototoestel.
Weet alleen niet hoe ik mij foto’s toegevoegd krijg bij mijn bericht.
Kun je me helpen?

Mijn beste,

Welkom op dit magnifieke horlogeforum. Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie weten te doorgronden.
Doch als ik zo jou horlogegeschiedenis doorloop, kan ik eerder verwachten dat je mij nog enige horlogewijsheid kan toevertrouwen dan omgekeerd het geval zal zijn.
Ik wens je veel plezier hier op ons forum en ja, zoals ‘Dreski’ al suggereerde: we zijn hier verzot op al die fraaie horloge plaatjes.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mijn beste,

Zo plaatsen we foto’s:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Orologio Signaturis Temporis

Kun jij mij helpen met het toevoegen van foto’s?
Krijg dit namelijk niet gedaan.

Welkom hier(tu)

dat is een bijzonder mooie breitling !

Hartelijk dank.
Uiteraard ieder zijn smaak, maar ik weet dat u dat zeker heeft.

Bedankt voor de reactie

Welkom op het forum en de foto’s zijn te zien.

Het is een hele mooie Breitling, veel plezier ermee :wink:

Mvg Marco

Welkom op dit horlogeforum. Breitling vind ik over het algemeen een beetje aan de drukke kant, maar deze met die mooie blauwe wijzerplaat is niet verkeerd!

Groeten, Tom Vreeken.

Bedankt.

Leuk om te horen, dat er toch mensen zijn die ondanks een duidelijke mening over Breitling toch hun mening willen bijstellen.
Bedankt voor uw mening.

Bedankt en tot horens.

Welkom hier! Zelf heb ik niet zoveel met het merk Breitling, maar die van jou is er wel eentje die mij kan bevallen.
Vaak vind ik Breitlings - net zoals hierboven Tom ook al aangaf - erg druk. En dan moet ik er meteen bij zeggen dat ik dat drukke bij de Navitimer wel weer helemaal te gek vind.

Welkom Arie, leuke verzameling ook. Soms doet het pijn als je een horloge moet verkopen, maar als er dan wat moois voor in de plaats komt maakt dat het helemaal goed.

Veel goede jaren hier op het forum. (tu)

Ben het volledig met u eens.
De navitimer serie hoort druk te tonen en de Windrider serie moet sportief en duidelijk zijn.
Bedankt voor uw mening.

Ben super tevreden met mijn aankoop.

welkom op dit forum!!(tu)Hoop dat je er net zoveel plezier aan mag beleven als ik:)

De tijd zal het leren (woordspeling).
Bedankt.