zal mij meteen maar ff voorstellen, mijn naam is Niels en woon op het moment in Rusland en wel Siberie, ik heb altijd zoals velen hier een passie met de tijd en dan voornamelijk met horloges.
ik overweeg op het moment mijn collectie uit te breiden met een panerai 0088/GMT daar ik wat heen en weer reis vind ik de GMT uitvoeringen ideaal om de tijdverschillen aan te geven.
Mijn laatste aanwinst was een Breitling Super Ocean Heritage,met de stalen milanese band, welke ik voor een Breiling heerlijk rustig oogt (mijn pers mening) in brons. Maar dan gaat het weer kriebelen. En doordat ik de grote dia van de Breitling wel mooi vond wil ik nu de collectie uit gaan breiden met de Pam0088, daar ik de Panerai altijd al een erg mooie rustige uitstraling vond hebben.
ik zie er veshillende op het internet maar is dit zo verstandig van internet een horloge aan te shaffen, zeker met de huidige neppers in omloop. En weet iemand een betrouwbaar adres die deze horloges levert , of nog beter heeft en wat meer info heeft over deze klok.
bij voorbaat dank