Nieuw lid. / panerai0088

zal mij meteen maar ff voorstellen, mijn naam is Niels en woon op het moment in Rusland en wel Siberie, ik heb altijd zoals velen hier een passie met de tijd en dan voornamelijk met horloges.

ik overweeg op het moment mijn collectie uit te breiden met een panerai 0088/GMT daar ik wat heen en weer reis vind ik de GMT uitvoeringen ideaal om de tijdverschillen aan te geven.

Mijn laatste aanwinst was een Breitling Super Ocean Heritage,met de stalen milanese band, welke ik voor een Breiling heerlijk rustig oogt (mijn pers mening) in brons. Maar dan gaat het weer kriebelen. En doordat ik de grote dia van de Breitling wel mooi vond wil ik nu de collectie uit gaan breiden met de Pam0088, daar ik de Panerai altijd al een erg mooie rustige uitstraling vond hebben.

ik zie er veshillende op het internet maar is dit zo verstandig van internet een horloge aan te shaffen, zeker met de huidige neppers in omloop. En weet iemand een betrouwbaar adres die deze horloges levert , of nog beter heeft en wat meer info heeft over deze klok.

bij voorbaat dank :slight_smile:

Welkom Niels. Ik ben benieuwd naar de foto van je mooie Breitling. Voor een goede prijs en betrouwbaar adres zou ik hier even kijken. http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=8&Itemid=15

Welkom op dit forum, Niels. Ik hoop dat je het hier snel naar je zin zal hebben. Maar dat zal wel lukken:). We zijn gek op foto’s… (erg stille hint;))
Volgens mij geeft dreski wel een goed adres, zelf geen ervaring mee, maar andere forumleden wel. Je kan er ook de zoekfunctie van dit forum op "naslaan’.
Laat ik nou een paar Russische horloges hebben: een Strela (ongeveer 1960) en een Shturmanski (rond 1980):

en ben op zoek naar meer:), voornamelijk via eBay.

Mijn beste,

Ik heb geen zinvol antwoord op jou vraag betreffende het Panerai horloge.
Wel wens ik je van harte welkom op dit formidabele horlogeforum.

En dat antwoord dat zal er wel komen, er zijn immers voldoende deskundigen op dit forum.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Merci,i zag hem idd alstaan op WWW watches, als dit een betrouwbaar adress is zal ik dat eens overwegen. ik zal ff een fototje shieten van mijn huidige klokken en ff posten … zal ff kijken hoe dat moet, bedankt voor de info :slight_smile:

mooi horloge dat poljot - het staat er niet in het Russisch - maar hier betekent het vlucht , ik ben zoals gezegt niet echt thuis in de russische merken, maar ik moet toch maar eens wat meer rondkijken en me horizon verbreden :smiley:

Niels,

Privet!

Als je nog eens in Moscow komt: ga eens langs bij Krokus City Mall (bij Mitino, direct aan MKAD)… Alle fraaie horloge-merken onder een dak, ook Panerai.

Al klaar voor de komende winter ? Mijn eerste Russische winter was nog niet zo gek, de tweede was wat kouder: een paar weken -35 en dat was nog niet eens Siberie…

Groet
Mark

Mark,

Privet, kak dela, ik kom regelmatig in Moscow, maar ik moet zeggen dat ik bijna al mijn horloges in Nederland koop als ik daar weer eens over stop. maar ik ga zeker ff kijken ik weet waar je bedoelt.

Ha winter in Moscow :slight_smile: das geen winter hoor , dit jaar was koud voor Moscow, Kom eens langs hier we krijgen temperaturen van gemiddeld -40 , 3 jaar geleden hadden we een koude golf met temperaturen tegen de -60 we hebben een foto met -63 om de klok. :slight_smile:

Als je een verblijfsvergunning hebt voor Rusland kun je in NL tax-free kopen en uitvoeren!
Dan kan ik je aanraden om gewoon in NL bij een Panerai dealer langs te gaan. Lekker bij Steltmans of Leon Martens winkelen en uitvoeren die hap :slight_smile:

-63 ?! Geezz… We zijn in de Tula regio niet verder gekomen dan -38…

groet
Mark

niels74 Schreef:

zal mij meteen maar ff voorstellen, mijn naam is
Niels en woon op het moment in Rusland en wel
Siberie, ik heb altijd zoals velen hier een passie
met de tijd en dan voornamelijk met horloges.

ik overweeg op het moment mijn collectie (groot word voor 4 klokkies) uit te
breiden met een panerai 0088/GMT daar ik wat heen
en weer reis vind ik de GMT uitvoeringen ideaal om
de tijdverschillen aan te geven.

Mijn laatste aanwinst was een Breitling Super
Ocean Heritage,met de stalen milanese band, welke
ik voor een Breiling heerlijk rustig oogt (mijn
pers mening) in brons. Maar dan gaat het weer
kriebelen. En doordat ik de grote dia van de
Breitling wel mooi vond wil ik nu de collectie uit
gaan breiden met de Pam0088, daar ik de Panerai
altijd al een erg mooie rustige uitstraling vond
hebben.

ik zie er veshillende op het internet maar is dit
zo verstandig van internet een horloge aan te
shaffen, zeker met de huidige neppers in omloop.
En weet iemand een betrouwbaar adres die deze
horloges levert , of nog beter heeft en wat meer
info heeft over deze klok.

bij voorbaat dank :slight_smile:

dus door de vraag naar de foto’s hoop ik hiermee aan de wens te voldoen :slight_smile:
bij deze, helaas neem ik deze met een dslr en helaas is het licht niet al te best en heb helaas geen objectief waarmee ik redelijk macro kan schieten

maar van boven naar beneden de rolex 16710 gmt master II in staal/goud.

mijn laatse aanwinst de Breiling super ocean Herritage, met de staal gewoven milanese band, een heerlijk grote klok.

De rolex 14060 submariner in staal

en de helaas niet zo beste foto van de Breiling B met de parelmoer plaat en brilliant bezet , welke het verlovings kado was voor mijn vrouw , normaal is het een ring , maar ja dit draag je ook en geeft ook nog eens de tijd en datum aan wat wil je nog meer :slight_smile:

nu dus opzoek naar de Panerai GMT…

Dat is een ‘bescheiden’ verzameling van formaat! Leuk voor ons om toch te kunnen bewonderen.

Welkom op het horlogeforum Niels!

wat betreft je vraag over Panerai kan ik je helaas niet helpen.
Maar wat leuk dat je wat foto’s van je collectie hebt geplaatst. De rolex steekt er wat mij betreft uit, wat een mooie klok!

mvg,

Joram.

dank je wel , ik moet zeggen ik ben 2 uur aan het vogelen geweest om de plaatjes te schieten en erop te krijgen, tot ik zo wijs werd het help gedeelte van het forum er ff op na te slaan … ben nog wel eens eigenwijs maar nu lukt het, de Rolex is ook een van mijn favo’s om eerlijk te zijn.

ben rustig aan het sparen daar mijn grote wens nog steeds de rolex Daytona cosmograph in goud is , of die er ooit komt is de vraag , als ik wat bij mekaar heb vind ik weer wat anders waar ik mijn geld weer aan besteed … :slight_smile: en die prijzen liggen ook wel erg hoog ook…

Ha ha, daarom koop ik idd ook in Nederland, ik vraag netjes mijn BTW terug dus idd lekker tax free winkelen, ik loop meestal ff bij het diamond center naar binnen of bij van Pampus, waar ik altijd netjes mijn BTW bon meegeleverd krijg.

yup wij zitten hier in de Khanty- Mansisky Autonomous region, maar ben ook regelmatig in Usinks - Komi Rep & irkutsk & omstreken te vinden, dus de iets koudere streken. in komi wat keren in de pool circel geweest net als in Naryan-Mar hier lopen de temperaturen nog verder terug dan bij ons.

Poka,
Niels.