Goedenavond Horlogelefhebbers, van de Tijd, van Toen en Nu.
Ik ben een gewone jongen uit Groningen.
Johannes is mijn naam, ik woon er, en heb een gezin, en mijn grote leifde…Watches.
Werkzaam en aktief in verschillende metalen.
Door alle discussies en fotos op dit horloge Forum krijg ik elke dag weer nieuw energie, en zo hou ik mijn passie in mijn hersenen up to date.
Graag wil ik ook een toevoeging zijn voor het Forum, om te discusseren en reacties te geven, en als ik nieuws heb dit te melden.
Natuurlijk weet ik dat iedereen dol is op fotos, ik ooooook.
Maar heb nooit fotos gemaakt van de watches. Dus heb ik mijn SonyE. 3.2 mp gepakt en een paar shots gemaakt.
Natuurlijk een Seiko 5 (in 5 continenten te koop) het Caliber 7s26 snxj90k(die bezel…altijd mooi)naar mijn weet, was deze klok niet makkelijk tekrijgen in NL. Tijdelijk gelev. door de Seiko-Dealer in Groningen 2007-2008.
Maar wat ontbreekt in mijn Horloge kist is de Chrono met het Caliber 5R86…wat een klok zeg, het uurwerk bestaat uit 416 onderdelen, en is ontwikkeld in de Suwa fabriek, straks loop ik op dit forum nog tegen een prototype aan, gemaakt voor 2001. Of moet ik naar rikketik aan het eind van de week…ik wou dat ik kon komen, maar de eerst volgende keer kom ik ook zeker, het lijkt mij echt te Gek.
De dag is voorbij, het is alweer woensdag, en heb de hele dag 155 gram aan mijn pols gedragen.Zeno-Watch met het bekende uurwerk, en gepolijste band.
Ja, een heerlijk Horloge, hij draagt zo lekker.
En dan de Topper op de achtergrond, Velatura, SRQ001
Een Automatische Chrono, Cal. 8R28 Een Horloge met Technische Perfectie en behoort tot de beste Chrono ter wereld.
Welkom op dit horlogeforum. Een forum gedreven door passie en de juiste moraal.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En wees er maar zeker van dat jij je in goed gezelschap bevindt.
Immers ‘Seiko’ heeft hier een reputatie waar men niet om heen kan!!
Een seiko 5, wie houdt er nou niet van?
Ik zit namelijk te wachten op mijn nieuwe 5 die ik besteld heb bij www.seiko5.nl
Hij is al aangekomen bij mijn moeder, (binnen 2 dagen) en ik krijg mijn pakketje morgen in de bus.
Mooie foto’s, en ik hoop dat er nog vele mogen komen!
Deze Seiko is een LIMITD EDITION.
Hij is compact, en draagt ligt.
Het komt door de band, staal, en het zwart wat je ziet is urethaan.
Ook de kast is opgebouwd uit urethaan en staal.
Hij lijkt zo Massief, en dat voelt goed.