Welkom en gefeliciteerd met je slagerij
Welkom bij de club.
Welkom, leuk je erbij te hebben!
Welkom Tjalle! Met een gebruikte Breitling zit je altijd goed. Ik sluit me aan bij bovenstaande adviezen.
Welkom hier bij HF !
Welkom, zit ook regelmatig in het Haagse, en ben nog op zoek naar een goede slager….
Welkom hier , en een breitling is een goede keus.
Ga lekker passen bij de dealer en kijk wat je mooi vind.
Misschien is er iets in het blauw dat je mooi vind .
De jacht is leuk dus lekker van genieten
Welkom en succes met de zoektocht Dat wordt een leuke herinnering aan het heugelijke feit. Ook daarmee succes
Top ! Bedankt
Leuk dat je hier meedoet Tjalle!
Eén advies heb ik nog niet gehoord, daarom geef ik het. Koop een horloge vooral omdat je het mooi vindt en niet vanwege waardevastheid.
Als je met waardevastheid bedoelt dat je bij aankoop graag “de kop eraf” wil hebben, dan kan je inderdaad hier in het blauwe kijken of bij een GD of op Chrono24.
Keurslagerij De Leeuw, Loosduinse hoofdplein 221
Welkom!
Als je een Breitling zoekt voor max. €4.000, dan is dit met recht een koopje: TK Breitling Chronomat 40mm GMT Blauw, staal+rubber
Heb hem zelf ook in groen en is veruit mijn favoriet, maar die van mij krijg je niet voor deze prijs . Breitling maakt meer mooie modellen zoals de Super Ocean Heritage, maar volgens mij heb je die niet voor dat budget.
Welkom⌚️
Welkom.
Welkom op dit prachtige forum. Veel leesplezier gewenst!
Welkom Tjalle,
Kom wel een x een stukkie vlees bij halen!
Neem de tijd voor het uitzoeken van een horloge want gedurende de tijd op hf veranderd ook je smaak op accent niveau. Zo is het bij mij in ieder geval gegaan.
Tjallle! Hartelijk welkom.
Mooi, een slager in Den Haag. Den Haag en een ambacht, man, je scoort daarmee heel veel punten!
p.s. je zaak zit aan de goede kant van Den Haag. Succes, man!
Welkom!
Of dit nou de meest inspirerende reden is om een horloge te kopen weet ik echter zo net nog niet:
Koop dan vooral tweedehands, dan is de grootste afschrijving er af. Evengoed, als je een willekeurig “mooi klokje” wilt, en je hebt ondanks hier rondgekeken te hebben nog geen idee van wat je wilt halen zou ik voorstellen om gewoon niks te kopen, voorlopig.
Ga eerst eens bij wat juweliers en horlogezaken langs tot je iets past wat je grijpt, zou ik zeggen. Ik probeer @anon51387141EV er ook al weken van te overtuigen dat Youtube kijken en iets daadwerkelijk om de pols klappen twee totaal verschillende ervaringen zijn, maar hoop dat er vroeg of laat iemand gelooft wat ik zeg.