Welkom !
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Ah maar daar ga je al grandioos de mist in naar mijn mening. Ik bestel nooit iets online, behalve kledij dat je kan retourneren.
Ik zal nooit een horloge online kopen juist met die reden, de filmpjes vind ik een betere indicatie dan fotoās omdat je ze dan in een ander licht ziet op dezelfde moment.
Met fotoās zie je het maar langs 1 kant per foto, maar daarna ga ik zoizo passen want inderdaad in het echt is het altijd anders.
Nooit online kopen
Welkom Tjalle
Tips zijn er al voldoende gegeven dus een simpel
Welkom
Wees welkom
Van harte welkom op het forum. Ben benieuwd wat je eerste aankoop gaat worden. Verwacht er wel een foto van natuurlijkš
Welkomš
Van harte welkom!
Welkom hier
Welkom op HF, Tjalle!
Vrijwel alles wat besteld is binnen de EU kun je retourneren binnen 14d bij een online aankoop.
Inderdaad, dat heb ik zelf al zeker twee keer gedaan. Nooit een probleem mee gehad.
Ja snap ik maar met kledij zie ik iets en past het niet dan past het niet.
Met een horloge dan verheug ik me erop en ams je hem bij de AD past dan weet ik direcr ja of nee en als het nee is heb ik meestal wel een andere dat ik graag zie en ga passen.
Het voordeel is dan als je het in het echt doet eeg je nee en je hebt niets verloren, bij heel veel online shops moet je dan wachten tot je het kan retourneren of tot het geld terug op je rekening staat.
Ik ben er echt geen fan van en zal dit nooit doen met een horloge maarja we zijn allen anders he .
Zelfs bij kledij krijg ik er echt het schijt van dat het dan niet past dan moet je het weer terug sturen en soms wachten op je geld want je kan niet bij alles achteraf betalen dus tegen als jeje geld dan weer hebtā¦
Als ik iets wil en het geld heb wil ik het nu en niet binnen 3 weken snapje daarom dat ik zoveel mogelijk in het echt koop.
Welkom hier, altijd mooi om met een bepaalde reden een horloge te kopen!
De zoektocht is altijd heel leuk, lekker passen en rondneuzen overal, dan komt het juiste horloge vanzelf op je pad!
Succes met de zoektocht en de slagerij uiteraardš
Haha ja dat is precies waarom ik kleding juist niet online koop
Hehe dus eigenlijk is de conclusie: koop niets online!