Nieuw lid, toch maar even voorstellen ;)

Ha

Al een tijdje lid hier, ook al postings gedaan, maar nog niet mezelf geïntroduceerd geloof ik.

Bij deze dan :slight_smile:

Alex, uit het mooie Appingedam. De nick Neo gebruik ik al sinds midden jaren 90, eigenlijk zolang ik alwel van horloges houd… Eigenlijk nooit serieus iets mee gedaan, behalve wat knappe ‘replicas’ Zwitserse uurwerken en een hele mooie Invicta Pro Driver die ik van vriendinlief en dochter heb gekregen op vaderdag enkele jaren geleden. Nadat ik een drietal Apple Watches had versleten, toch maar eens serieus nagedacht over een mooi horloge. Ik vind de looks van een DateJust fantastisch, echter ligt die nog even buiten bereik. Iets wat in de buurt komt, is een Tudor, vandaar dat ik dagelijks een Tudor Prince Oysterdate uit '96 draag.

Links en rechts kriebelt het, dus ik zou graag de ‘collectie’ uitbreiden met een Rolex Oyster, dat kan een DJ zijn, maar ook eventueel een Precision. Search has begun :wink:

37 likes

Welkom op HF, Alex! En we houden hier van plaatjes! :wink:

Welkom op het forum.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op ons mooie forum!

Welkom op het forum, je hebt een mooi doel.

Alex, welkom op HF!

Welkom en veel plezier hier!

Alex uit het mooie Apingedam ,inderdaad,welkom :smile: :+1:op dit leuke en informatieve forum voor de kriebels op het vlak van de horloges succes met de jacht op meer !

Welkom Alex :raised_hand:

Welkom op HF Alex, veel plezier hier gewenst en benieuwd naar een foto van jouw Tudor!

Welkom en veel plezier hier :+1:

:wave:

Welkom hier bij HF !

welkom hier! :slight_smile:

Geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom…:+1:

Welkom bij de club Alex.

Welkom Alex! Altijd fijn om mede Groningers te zien :slight_smile:

Een verlaat welkom dan maar Alex :grin: