Nieuw lid - Tom-d

Goedemorgen allemaal,

Als nieuweling vind ik het wel zo netjes om mijzelf even kort voor te stellen. Ik ben Tom, 33 jaar en woonachtig in Breda.
Per toeval ben ik op dit mooie Forum beland een kleine twee weken geleden. Dit, omdat ik me aan het oriënteren ben op een mooi nieuw horloge.

Mijn huidige collectie, voor zover het de naam mag hebben, bestaat uit drie horloges. Een Hamilton Khaki Aviation Pilot Day Date, Louis Erard Regulator en een Polar Vantage M. Laatst genoemde is echt een sportwatch.
Zowel de Hamilton als de LE zitten op leer, dus mijn nieuwe horloge zal er een worden op staal.

Ik ben al enkele jaren gek op horloges, maar d.m.v. dit Forum hoop ik er ook wat meer verstand van te krijgen :wink:

De komende tijd ga ik gebruiken om veel te lezen en te leren en natuurlijk me oriënteren.

Groeten,
Tom

18 likes

Welkom. :clap:

Waar moeten wij aan denken? Onze nieuwsgierigheid is gewekt!

1 like

Welkom Tom!
Veel plezier op het forum!
En succes met de keuze van een nieuw horloge. Zoals menig lid met mij eens is: als het daar om gaat… dit is het begin van het einde.

5 likes

Het enige dat je hier leert is slappe excuses bedenken om je horlogebudget te kunnen verhogen.

10 likes

Welkom buurman! (Bijna dan) Ik kom zelf uit Theike.

Veel plezier op het forum en met het uitzoeken van je nieuwe aanwinst!

1 like

Welkom hier.

Fixed that for you. Maar maak je niet te sappel, 99% der woonachtigen doet dat zo.

Da’s een leuke! Ik had nooit naar Louis Erard gekeken in mijn zoektocht naar een leuk regulateurtje, de meesten zijn te groot of te vreemd, en die is geinig. Chapeau!

Ik wens je succes met zoeken. :slight_smile:

1 like

Wat ik mooi vind:

  • Oris Great Barrier Reef
  • Oris Divers Sixty-Five
  • Omega Speedmaster
  • Tag Heuer Aquaracer
  • Tudor Black Bay 36 S&G

En ja, een Rolex Air King of een Ketelaars 3D Terra in Motion, maar dat is toekomstmuziek.

En ja, er zijn zoveel merken!! Kortom de komende tijd goed kijken, lezen en passen :wink:

5 likes

Theike is mij niet onbekend kul :wink:

1 like

Welkom op HF !
Enne, twee horloges is al een collectie :wink:

20190823_073131

1 like

Ben deze tegengekomen bij Albers Juweliers in Breda voor onze trouwdag. Mooi, niet te groot horloge.

1 like

Ah, de veertig mm zonder power reserve. ETA 7001, zag ik uit een ooghoek? Mooi hoor.

Da’s nou precies het soort simpele, niet al te grote en klassieke regulateur wat ik een tijd zocht. Nu heb ik al een stuk of 25 horloges, dus dat staat op een laag pitje, maar bedankt voor die foto. Die kan ik in gedachten houden.

1 like

Klopt helemaal! Handwinder.

Welkom Tom!

1 like

Hoi Tom, welkom hier. :smiley:

1 like

Welkom Tom, goeie smaak qua horloges

1 like

Welkom Tom!

Welkom Tom!
Leuk wenslijstje heb je daar :grin:

Welkom hier en succes met je zoektocht, die is net zo leuk als het bezitten :slight_smile:

Welkom

Mijn beste,

Tom, van harte welkom in de kring van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: