Broad arrow speedy’s met stalen bezel zijn de shit. Echt. Ik vind ze super, veel cooler dan de moonwatch.
moet je ook niet doen, dit is übercool. En dat zeg ik als niet-Speedy-fan. Echt übercool.
Welkom verder.
Broad arrow speedy’s met stalen bezel zijn de shit. Echt. Ik vind ze super, veel cooler dan de moonwatch.
moet je ook niet doen, dit is übercool. En dat zeg ik als niet-Speedy-fan. Echt übercool.
Welkom verder.
Oeh, nice!!
Welkom hier en wat een mooi horloge
Welkom, wat een tophorloge zeg
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom op het forum en koester het horloge, vriendin, vrouw, ex schoonvader, moeder, huh…? zou ik zeggen!
Welkom op HF!
Welkom op HF Michael en wat een prachtige Speedmaster, mooi omdat het blijkt dat deze Omega bij een echte liefhebber is terechtgekomen. Veel plezier hier gewenst!
Welkom hier.
Welkom!
Welkom en uber-cool van je ex-schoonvader dat je deze topper mag houden.
Mijn vader zei eens “dat je arm geboren wordt, kun je niets aan doen. Maar arm trouwen is je eigen schuld “
Bij de weg: heeft je ex-schoonvader nog huwbare dochters?
Leuk al die reacties, bedankt allemaal! Ik wil binnenkort een service-beurt regelen en misschien een extra/ander bandje bijkopen voor variatie. Weet iemand toevallig een goed adres in de buurt van Haarlem voor service?
Nee, was er maar één en die heeft inmiddels een ring om haar vinger
W&V Alkmaar, welkom trouwens en tof horloge:)
Welkom!
Welkom op HF.
Ik heb het een paar keer gelezen, maar moet nog even puzzelen hoor
Uiteraard welkom op dit fantastische forum
Edit: Ah heb het gevonden, je had het al uitgelegd