Zojuist ingeschreven op dit forum! Mijn naam is Michael en ik woon in Velsen. Ik heb ca. 3 jaar geleden een Omega Speedmaster gekregen van mijn schoonvader.
Destijds woonde/werkte ik in Hong Kong en mijn (inmiddels ex)schoonvader is een nogal vermogende man uit Japan. Ik ben nog steeds met mijn vrouw samen en we wonen inmiddels in Nederland, ook het horloge is nog in mijn bezit en hoefde ik niet terug te geven toen het over was met mijn schoonmoeder.
Tot zover een korte introductie. Ik wil graag wat meer weten over mijn Speedmaster en hoop dat jullie mij wat informatie kunnen geven. Dit puur uit interesse, ik heb 0,0 intentie om haar te verkopen(iets met emotionele waarde plus erg mooi vinden).
Hij vertelde mij destijds dat het een gelimiteerd exemplaar betrof die hij zelf niet meer droeg omdat hij het dagelijks opwinden zat was en zodoende een andere Omega had gekocht. Daarnaast had hij een flinke collectie aan exclusieve horloges dus deze lag stof te vergaren.
Ik ben helaas niet in het bezit van een doos of documentatie dus nogmaals, ik hoop dat jullie mij wat meer info kunnen geven.
Michael werkte een tijdje in Hong Kong toen
Kwam daar zijn huidige vrouw tegen in Kowloon
De moeder van zijn vrouw ging met een rijke man
Die man kwam uit Japan.
Hij zei ‘hier heb jij mijn Omega’
‘Hou maar’ was het devies toen hij weg ging bij zijn ega.
Haha, ik probeerde het beknopt te houden. Hij is van mijn schoonmoeder af en zodoende niet meer mijn schoonvader. Hij namelijk niet de echte vader van mijn vrouw en zodoende zien/spreken we hem nu niet meer.