Nieuw lid

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

8 likes

Welkom

1 like

Welkom! Je weet dat je nu je noodlot hebt getekend vwb het hebben van maar 1 horloge he? :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum. Het uploaden van foto’s gaat met m’n Apple-ding vrij eenvoudig. Na het invoeren van de tekst, tik ik op de upload-knop rechts onder, vervolgens kies ik een foto uit m’n album. Succes!

1 like

Waarom wordt dit nou weer dichtgevlagd?

1 like

Dank je wel Paul

Wat is er mis met de openings-post?

1 like

Geen idee waarom hij dicht was. Zie ook geen vlaggen!

1 like

thijshoomans18u
Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.

Verborgen inhoud bekijken

Dit is wat ik te zien krijg terwijl er met de post niets mis is?

Zal ik mijzelf dan ook meteen maar voorstellen?

Ik ben Thijs. Vrij nieuw in de wereld van horloges, maar vind het een prachtig sieraad. ( in mijn ogen een van de weinige sieraden die ik bij mannen vind passen) Heb (mede door het budget) een voorkeur voor Seiko. Vind het prachtige werken.

Ik bezit zelf een Seiko SNE361P1H (solar)
Ben hier zeker tevreden mee, maar ben ook wel verliefd geworden op de automatic horloges. Prachtige uitstraling.

Ik lees hier al een tijdje mee, maar vanavond toch besloten om mij aan te melden. (mede door interesse in een advertentie moet ik eerlijk zeggen.)

Bedankt voor alle informatie die ik al door jullie heb mogen ontvangen. Ik kijk er naar uit om nog veel meer van jullie te leren.

met vriendelijke groet,

Thijs Hoomans

p.s. Hoe voeg ik een foto toe?

1 like

Dat dus, niks aan het handje. Welkom @thijshoomans!

1 like

Bijzonder…
Bij mij is hij alleen wat lichter:

1 like

Bij mij ook als ik op de blauwe tekst klik met:

Verborgen inhoud bekijken

Die tekst is toch altijd een trigger voor mij om daar op te klikken :sunglasses:
Er staat alleen niets raars of schokkends in die post.

2 likes

Welkom Thijs, veel plezier gewenst sterkte om alle verleidingen te weerstaan!:+1:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom Thijs!

1 like

Welkom en heel veel plezier hier!

1 like

Welkom hier op het forum!

1 like

Welkom Thijs :slight_smile:

1 like

Welkom Thijs in de wondere wereld der horlogerie!

Beetje vreemd dat de post verborgen is maar zal wel goed komen, een roerig begin is altijd goed :wink:

1 like