Nieuw Lid

Hallo mede liefhebbers,
een tijd geleden aangemeld en zo nu en dan eens wat topics doorgespit maar nu dan toch maar eens tijd om me voor te stellen.Mijn naam is Ruben, 21 jaar en student. Sinds klein af aan al horloge gek daar mijn opa horloge en klokken maker was, maar sinds mijn 16e/17e pas serieus in gaan verdiepen. Na zijn overlijden een aantal horloges geërfd waaronder een schitterende Omega Genève 1969 handopwinder en een Seiko ‘Panda’ 6138-8020 plus nog wat andere leuke vintage horloges.

Laatste horloge wat ik van hem gekregen heb was mijn eerste automaat, een Orient. Sindsdien ook erg groot Orient fan en al een leuke verzameling weten op te bouwen.

Daarnaast nog wat Seiko’s, Citizen, etc die ik her en der heb meegepikt.
Momenteel een Tudor Prince Date onderweg waar ik heel erg naar uitkijk, en per toeval een EMG NL17 ‘Horlogeforum’ ltd edition die morgen zal aankomen.
Helaas is mijn oog alweer gevallen op een volgende, welke zo goed als zeker een Omega zal gaan worden. Nu nog goed nadenken of het een Speedmaster Reduced zal worden of een Speedmaster Chrono Date Panda Dial 3511.50 :smiley:

Zal een deze dagen wel wat leuke plaatjes posten op het forum en hoop graag mee te praten, en uiteraard wijzer te worden hier op het forum.
Greetz, Ruben :grinning:

37 likes

Welkom op het hf ruben …

1 like

Van harte welkom Ruben! :slightly_smiling_face:

Mooie horloges heb je al en een interessante horlogerie achtergrond!

Heel veel plezier gewenst hier! :+1:

1 like

Welkom Ruben, veel lees en deelplezier hier op dit prachtige forum

1 like

Heeeee,

Welkom! Laat maar even weten wanneer je je EMG HFLE hebt ontvangen he. :wink:

Mvg Adil

2 likes

Welkom! Heel mooie Seiko panda heb je. :+1: (wel weer even de tachy meter recht laten zetten :wink:)

2 likes

Veel plezier hier, welkom :+1::+1:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Mijn beste,

Ruben, van harte welkom binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je wel allen!

Dat zal ik zeker doen Adil :wink: Ben erg benieuwd!

Koekoek, thanks! Helaas is het uurwerk vast gelopen, zoek nog steeds onderdelen om het te laten repareren en dan wordt de tachy zeker weten ook recht gezet weer hehe :slight_smile:

2 likes

Welkom Ruben!

1 like

Welkom en veel leesplezier op dit mooie forum

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom! Fijn, een nieuwe, frisse gozer erbij. Eigenlijk: dubbel welkom.

1 like

Welkom op HF en erg mooi die Omega. Oriënt is idd. heel goed, ik heb een 21 steens automaat uit 1968 die nog perfect is. Veel plezier hier!

1 like

Welkom! Veel horlogeplezier toegewenst!

1 like

Wederom dank voor het warme welkom iedereen!
@HansT , zeg dat! Ik heb er ook een uit begin jaren '70 en loopt als een trein.

1 like

Welkom Ruben!
Veel plezier hier👍

1 like

Welkom

1 like

Welkom Ruben en wat een toffe collectie al met veel emotionele waarde! Top!

1 like