Hallo mede liefhebbers,
een tijd geleden aangemeld en zo nu en dan eens wat topics doorgespit maar nu dan toch maar eens tijd om me voor te stellen.Mijn naam is Ruben, 21 jaar en student. Sinds klein af aan al horloge gek daar mijn opa horloge en klokken maker was, maar sinds mijn 16e/17e pas serieus in gaan verdiepen. Na zijn overlijden een aantal horloges geërfd waaronder een schitterende Omega Genève 1969 handopwinder en een Seiko ‘Panda’ 6138-8020 plus nog wat andere leuke vintage horloges.
Laatste horloge wat ik van hem gekregen heb was mijn eerste automaat, een Orient. Sindsdien ook erg groot Orient fan en al een leuke verzameling weten op te bouwen.
Daarnaast nog wat Seiko’s, Citizen, etc die ik her en der heb meegepikt.
Momenteel een Tudor Prince Date onderweg waar ik heel erg naar uitkijk, en per toeval een EMG NL17 ‘Horlogeforum’ ltd edition die morgen zal aankomen.
Helaas is mijn oog alweer gevallen op een volgende, welke zo goed als zeker een Omega zal gaan worden. Nu nog goed nadenken of het een Speedmaster Reduced zal worden of een Speedmaster Chrono Date Panda Dial 3511.50
Zal een deze dagen wel wat leuke plaatjes posten op het forum en hoop graag mee te praten, en uiteraard wijzer te worden hier op het forum.
Greetz, Ruben
Koekoek, thanks! Helaas is het uurwerk vast gelopen, zoek nog steeds onderdelen om het te laten repareren en dan wordt de tachy zeker weten ook recht gezet weer hehe