Nieuw lid!

Beste horlogefanaten,

Bij deze wil ik me graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Tom, 22 jaar en woonachtig in omgeving Den Bosch en ben aangestoken door @TheWatchGuys met het Rolex virus. Vandaag wezen passen bij S&C en sta op de wachtlijst voor een 39mm OP. Ik hoop meer kennis op te doen over horloges!

25 likes

Beste Tom,
welkom op HF!

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Uitstekende keuze! :ok_hand: Welkom op het forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom

1 like

En tenzij het deze is:

Ga ook vooral ook in de vitrines kijken. Er is zoveel leuks naast Rolex. Je echt vastbijten in een merk is iets wat je moet proberen te voorkomen als horlogeliefhebber denk ik. Owh en pass ook alles wat je kan betalen en mooi vind daar en op andere plekken. Er is zoveel leuks. Veel plezier bij S&C en laat weten hoe het was. Is altijd wel een leuk verhaal om te posten.

6 likes

Welkom!

Welkom Tom!
Op de wachtlijst voor een OP39 als je eerste “echte” horloge, dat zijn geen halve maatregelen!
Kijk ook nog even wat er nog meer is, dat kan tegelijk, terwijl je wacht op de OP.
Trouwens, als je die OP bij de AD koopt, kun je je er eigenlijk geen buil aan vallen. Mocht je het niks vinden kun je er altijd uit zonder dat het je (veel) geld kost. Dus dat is een veilig idee.
(En begrijp me niet verkeerd, een OP39 is top, ik heb er zef ook een! Maar er is ook nog zoveel ander moois!)
Dus. Hele lap tekst. Excuus.
Wees welkom, post plaatjes, lees mee en leer, geniet van het forum!

2 likes

Welkom op HF Tom :+1:

1 like

Gegroet Tom

1 like

Welkom op het Horloge Forum Tom, veel plezier hier gewenst en succes met je OP!

1 like

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Welkom Tom.

Goede keus die OP :+1:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Kijk nog iemand uit 1998 :clap:t2:

Welcome to the family!

2 likes

Welkom! Vandaag nog een aantal vintage Rolex en aanschouwd. Eigenlijk best mooi spul; de prijzen waren afgrijselijk.

1 like