Nieuw Lid

Hallo Horloge Forum Leden,
De reden dat ik me heb ingeschreven in dit forum is twee-ledig.
Ten eerste interesseer ik me in de mechanische uurwerken. Ik ben van opleiding fijnmechanisch instrumentmaker maar heb daar beroepsmatig nooit wat mee gedaan.

Ik heb een paar horloges varieerend van een Poljot Aviator tot aan een Hamilton kahki scuba King. Mijn meest gebruikt horloge is een Citizen BM6400 in mijn ogen een van de meest practische outdoor horloges. Waterdicht 200m, Solar power en goedkoop :slight_smile:

De horloges die ik ooit hoop te kunnen aanschaffen zijn oa. SIN Frankfurter Finanzplatzuhr 6060 (GMT uitvoering), Omega DeVille Co-Axial en de cartier pasha seatimer.

De tweede reden is feitelijk DE reden dat ik me hier aanmeld.
ca 20 jaar geleden heb ik m’n opa’s defecte zakhorloge laten repareren bij horloge platform in den haag (volgens mij heette dat toen niet horloge platform) nog geen maand later werd er ingebroken in het ouderlijk huis in groningen en het horloge was verdwenen.

Nu ben ik weer op zoek naar dat horloge en zal een “gezocht” bericht plaatsen in het daarvoor bestemde forum.

Lee

Welkom en veel succes met de zoektocht!

Mijn beste,

Lee, van harte welkom op dit energieke horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Recht herzlich willkommen! :slight_smile:

van harte welkom. en netjes dat je je eerst zo voorstelt alvorens een zoekvraag te stellen. en nog wel in betreffende subforum.

veel plezier, ik hoop dat we je verder kunnen helpen met je grootvaders horloge, en mijn volgende stap is t gezocht subforum even te bezoeken :slight_smile:

Van harte welkom hier Lee.

Welkom hier! :slight_smile:

Welkom en heeft iemand je al vertelt dat we hier gek zijn op foto’s :wink: