Nieuw lid

Dag medeforummers,

Een paar dagen geleden heb ik mij hier als lid ingeschreven om jullie ervaring met authentieke horloges in mij op te nemen.

Mijn “nette” horloge is sportief van uiterlijk en heeft bij voorkeur een automatisch uurwerk. Voor het werk gaat mijn voorkeur uit naar de G-shock modellen van Casio. Ik zit nogal eens ergens tussen draaiende mechanische delen te wroeten.

Ik heb al het een en ander gelezen hier en ontdekt dat horloges met automatische uurwerken helemaal niet zo enorm duur hoeven te zijn. De Seiko5 bijvoorbeeld. Voor het lezen van dit forum nog nooit van gehoord. Ook de tweedehands markt is interessant om mijn droom in stapjes te kunnen verwezenlijken. Namelijk een TH Carrera.

Ik zal hier regelmatig rond neuzen. Ik ben niet echt een veelposter. Ik ben meer een infofiel.

Tante Riekie(niet mijn echte naam, maar dat hadden jullie al begrepen denk ik).

1 like

Welkom :grinning:

Welkom!

Welkom, ik hoop dat je vanzelf meer gaat posten, naarmate je hier meer leert.

Welkom hier! Veel lees plezier! en je zal niet de eerste zijn waarbij het virus zich snel uitbreid :slight_smile:

Welkom :+1:

Dag tante, welkom :smiley:

Welkom!

Het virus was er al, want ik heb al een aantal klokjes waarvan één heel mooi automaatje met chrono. Een zogenaamd “beginners” horloge niet uit de EU. Als je begrijpt wat ik bedoel :blush:.

De directrice thuis is al jaren bezig het virus de kop in te drukken vanwege de bijkomende nadelen die dat oplevert :sob: . Het blijkt echter een hardnekkig virus.

dubbel bericht. mag weg. Heb ik weer.

Welkom!

Ook namens mij van harte welkom .

Welkom en geniet :smiley:

Welkom Tante Riekie!
Leuk, weer een tante er bij :wink:

Welkom. Genoeg te zien hier…

Kort & krachtig weer: welkom - en je zal je niet vervelen, genoeg te lezen hier :slight_smile:

eneuh… ook foto’s van g-shock’s kunnen we smaken!! :slight_smile:

Ook van mij een hartelijk welkom :clap:
En ja, foto’s kunnen we altijd waarderen :wink:

Pieter.

Welkom! Vooe de aanschaf van horloges kun je vaak ook interressante koopjes vinden in het topic Horlogemarkt. Vaak wordt daar ook eerlijk gehandeld en qua opsturen en betalingen nog nooit problemen gehad. Een aanrader dus!!

Welkom! Niet alleen gshocks zijn goeie toolwatches. Recentelijk is de vicotinox inox populair. Zelf heb ik n seiko monster als daily beater. N automaatje, maar heeft in n decennium toch al aardig wat klappen te verduren gehad.