Hi Allen,
Sinds dit weekend lid van het mooie forum. Ongeveer een jaar geleden is de hobby voor het verzamelen van Horloges gestart.
Echter gaat de liefde er voor alweer een stukje terug in het verleden, ik begon mijn ogen uit te kijken toen mijn vader vroeger een Replica Rolex Pepsico mee naar huis nam (wist ik veel dat het een replica was).
Het begon later met aantal verjaardagscadeaus van mijn vriendin. Wat quartz horloges van Hugo Boss en Tommy Hilfiger. Later kwam hier ook als cadeau een Seiko mod met automatisch uurwerk bij( i know, ook een Hulk replica, maar ik vind het door de emotionele waarde erg leuk om te dragen).
Daarna nog een mooie Seiko Presage 60s aangeschaft tijdens een zonnige vakantie in Tenerife, ik was verkocht.
En! Zojuist een stapje hoger gegaan met de aanschaf van deze enorm mooie Tissot Gentleman. De Seiko Presage en deze Tissot zijn mijn eerste “duurdere” horloges.
Er is zo veel wat ik mooi vind en aan mijn collectie wil toevoegen (en hier al aan mooie dingen voorbij heb zien komen!). Ik houd van klokjes die voor de “normale” mens gewoon zijn, maar waar kennners van zeggen; dat is een mooie!
Kijk er naar uit om hier het moois voorbij te zien komen.
Groet en fijn weekend!