Nieuw (lid)

Hi Allen,

Sinds dit weekend lid van het mooie forum. Ongeveer een jaar geleden is de hobby voor het verzamelen van Horloges gestart.

Echter gaat de liefde er voor alweer een stukje terug in het verleden, ik begon mijn ogen uit te kijken toen mijn vader vroeger een Replica Rolex Pepsico mee naar huis nam (wist ik veel dat het een replica was).

Het begon later met aantal verjaardagscadeaus van mijn vriendin. Wat quartz horloges van Hugo Boss en Tommy Hilfiger. Later kwam hier ook als cadeau een Seiko mod met automatisch uurwerk bij( i know, ook een Hulk replica, maar ik vind het door de emotionele waarde erg leuk om te dragen).

Daarna nog een mooie Seiko Presage 60s aangeschaft tijdens een zonnige vakantie in Tenerife, ik was verkocht.

En! Zojuist een stapje hoger gegaan met de aanschaf van deze enorm mooie Tissot Gentleman. De Seiko Presage en deze Tissot zijn mijn eerste “duurdere” horloges.

Er is zo veel wat ik mooi vind en aan mijn collectie wil toevoegen (en hier al aan mooie dingen voorbij heb zien komen!). Ik houd van klokjes die voor de “normale” mens gewoon zijn, maar waar kennners van zeggen; dat is een mooie!

Kijk er naar uit om hier het moois voorbij te zien komen.

Groet en fijn weekend!

57 likes

Welkom! :partying_face: Fijne collectie heb je :ok_hand:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op het forum, de horloge doos ziet er al goed uit :+1:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :wave:

1 like

welkom !

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij onze HF familie, aardige collectie heb je al zag ik. :+1:
Er is nog ruimte in je box zag ik, dus in het blauw (horlogemarkt) kijken zou ik zeggen :wink:

1 like

Welkom! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom ! :+1:

Welkom op het forum!

1 like

Welkom, veel lees- en plaatsplezier!

Btw, waarom is er gevlagd bij een nieuweling? Vanwege het woord replica? Kom op, beetje relaxed. Maak de topicstarter erop attent in plaats van gelijk vlaggen.

Aan de topicstarter: nephorloges worden niet gewaardeerd en het beschrijven is in strijd met de forumregels.

7 likes

Welkom!

1 like

Welkom op HF. Leuke aanwinst aan je collectie toegevoegd :+1:t2:

1 like

Welkom op het forum en veel plezier ook! :+1:

1 like

Welkom op HF! Er is hier en in de wereld van horloges zoveel te ontdekken. Veel plezier met deze tijdloze hobby!

1 like