hoi iedereen , ik ben jasper nieuw lid op horloge forum, ik zal mij even voorstellen, toen ik 18 jaar was , ik ben nu 47, werkte op een antiekveiling waar ook regelmatig mooie horloges ter veiling werden ingebracht. Daar heb ik kennis leren maken met de achtergrond van horloges omdat ik ook mee mocht werken aan de veilingcatalogus, ik kreeg vaak de opdracht om dingen op te zoeken in veiling catalogie maar ben daar weer vertrokken en door de spil van het leven en ook andere interesses te gaan navolgen is mijn interesse in horloges beperkt gebleven op het niet meer dragen van horloges omdat ik uitging van 4 tijden zoals de ochtend, de middag, de avond en de nacht en dat paste in mijn toenmalige manier van leven, nu helaas heeft het noodlot toegeslagen en ben ik invalide geraakt door een auto ongeluk waardoor ik mijn hele leven op een andere manier moet gaan inleven en daar past een hobby tot horloges erg goed in., ook vanwege het feit doordat ik hulpbehoevend ben mijn idee van tijd, in 4 dagdelen niet kan, ik moet weer een horloge dragen. Mijn eerste aanwinst heb ik onlangs via Catawiki gedaan en dat betrof een Seiko 5 automatic, zie de fotos. en heb ook wel een voorliefde voor digitale quartz horloges liefst de oudere.
oh ik zie dat ik hier geen fotos kan toevoegen.
Welkom Jasper
Foto’s toevoegen kan via dat symbool rechts beneden
Welkom!
Welkom Jasper!
De reden dat je weer in de horloges duikt is misschien niet de meest ideale… Maar he, het is wel 1 van de mooiste hobby’s
Veel leesplezier gewenst hier @ HF.
Welkom Jasper.
Welkom
Welkom op dit mooie forum
Welkom Jasper Foto’s komen nog denk ik zo
Welkom op HF, Jasper! Naar om te horen, van je auto-ongeluk en de gevolgen hiervan.
Een Seiko 5 is een heel degelijk horloge. Er zijn heel veel leuke uitvoeringen. Wel benieuwd naar wat beeld.
Veel plezier met de opnieuw opgepakte horloge-interesse!
Welkom op het forum Jasper. Het is hier goed toeven en voor ieder wat wils.
Welkom jasper
Welkom Jasper, geraakt door je verhaal. Hoop dat je hier een mooie tijd tegemoet komt en tot gauw! Ben benieuwd naar je foto’s!
Welkom op HF Jasper en veel plezier hier gewenst!
Welkom hier.
Welkom Jasper op dit forum ,veel plezier hier !
Welkom Jasper, wat erg zeg van het auto ongeluk. Maar horloges is een hele leuke hobby, goed tijdverdrijf en veel genieten
Welkom Jasper. Wat een verhaal. Verschrikkelijk wat je is overkomen. Fijn dat de horlogehobby (zoals zovelen onder ons) wat verpozing biedt.
Welkom op het forum, veel leesplezier