Welkom, Jasper! De reeds jong gewekte nieuwsgierigheid naar horloges is langs onfortuinlijke weg weer aangewakkerd. Spijtig te lezen over de gevolgen van je ongeluk. Wens je niettemin veel plezier hier op het forum!
Welkom Jasper
hier mijn eerste aanwinst na dus lang geen horloge meer gedragen te hebben,
Ik liep ooit op een rommelmarkt en een vriend van mij had daar een seiko 5 automatic voor toen nog 5 Gulden gekocht, ik werkte toen nog op de antiekveiling en had het meegenomen om aan onze horlogemaker ter service te geven en dat horloge loopt nu tig jaar verder nog heel goed en vandaar dus mijn keuze. en zie de fotos
en ik ben dus op zoek naar dit horloge, net op marktplaats misgelopen voor 130 euro.
Welkom Jasper !
Welkom op het forum Jasper. Mooi horloge!
Computer > links bovenin
Mobiel > rechts onderin
Welkom Jasper!
Welkom Jasper! Wat een pech in je leven; invalide geraakt door een auto-ongeluk. Hopelijk gaat je horlogehobby je wat vreugde brengen.
En wat een mooie Seiko laat je hier zien. Dat model kende ik nog niet. Wees er zuinig op!
Welkom Jasper! Wat een dramatische gebeurtenis is je leven! Poeh… niet niks.
Ondanks dat sla je je er doorheen zie ik. Veel plezier met deze nieuwe en leuke hobby!
Welkom en veel plezier hier!
Welkom en veel leesplezier
Dan kun je nu je slag slaan. Ander model maar wel wat je mogelijk mooi zult vinden.
Welkom overigens!
Edit: naar goed gebruik hier op het forum wordt je altijd aangeraden je budget op te trekken. Bij deze ook alvast gedaan
Welkom hier bij HF !
Welkom hier op 't forum Jasper, veel lees en schrijf plezier
Welkom! Njoy!
Welkom!
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom op het forum, mooie Seiko 5!