Nieuw lid

Goedenavond mensen,

Ik wil mij graag even voorstellen. Ben Melvin, 27 jaar, hobby’s, auto’s (BMW), motoren (Italiaans + Kreidlertjes en meer oud klein spul ), fotograveren en horloges.

Ben ooit is begonnen met een seiko SQ100 die ik voor mijn 14e verjaardag kreeg

Daarna een seiko premier perpentual chrono gekocht

Toen een Seiko premier automaat aangeschaft

Deze heb ik een tijdje om en om gedragen, maar het knaagde toch nog dus nog een Seiko premier moonphase erbij gekocht

Alleen een half jaar geleden is er ingebroken en hebben ze alles van waarde meegenomen, dus ook alle horloges, muv de moonphase omdat ik die op dat moment droeg.

Een tijdje niet meer naar horloges omgekeken maar vind het toch te interessant allemaal
Dus toen de vrouw jarig was een leuke tissot gekocht voor haar.

en nu wil ik mijn eigen collectie weer gaan uitbreiden.
Heb net een deal gemaakt met Slider voor een mooie monster met oranje wijzerplaat.

En er gaat ook nog is een hamilton jazzmaster open heart / Hamilton jazzmaster skeleton of oris skeleton komen ter vervanging van de seiko open heart.

Ik zal overigens niet heel veel reageren, maar meer lezen (met veel plezier)

9 likes

Welkom op het forum !
Leuke collectie heb je :+1:

1 like

Welkom op het HF Melvin !

en bedankt voor die mooie foto’s

grt. Gerard

Een van deze twee gaat er wel komen als er een keer een leuke deal voorbij komt
ik weet dat de hamilton en Oris qua budget best veruit elkaar liggen, maar vind ze allebei gewoon mooi.
Hebben jullie nog tips voor andere horloges tot €2000,- max die hier op lijken?

1 like

Welkom!!!

Welkom! Veel (lees)plezier op het forum

Mijn beste,

Welkom!!
Ik wens je een aangename tijd binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Niet meer, zo te lezen

Welkom! En om op je vraag terug te komen (hoewel ik niet zeker ben dat deze binnen de 2k past) :

1 like

Welkom, veel plezier hier!:+1:

1 like

Van harte welkom en complimenten voor je collectie!

1 like

Welkom hier en jammer van je collectie. Maar iig succes met de wederopbouw van je collectie :+1:.

1 like

Welkom Melvin, je hebt een goede smaak wat mij betreft! Ook met de motoren. Veel plezier hier!

Ik merk dat veel mensen hier dezelfde hobby’s hebben.
Mensen die gek zijn van horloges hebben vaak ook wat met mooie auto’s en motoren als ik me niet vergis.
Zal een mannending zijn :wink:

Heb MV agusta F4 gereden, maar ben er weer vanaf gestapt toen ik voor een grote beurt het bedrag van een zestal Seiko monsters neer moest tikken…

Ben nu aan het kijken naar een duc 1098S of een Aprilia RVS mille factory.
Hoewel ik verwacht dat onderhoudskosten niet heel veel beter zullen zijn, maargoed…

1 like

passie he! Mag wat kosten. Ik hou het bij een Kawa er6f. Beheersbaar ook financiël. Heb nog wel eens weemoed naar ex motoren die nu classiekers zouden zijn. CB750 k0, BSA Goldstar, De Morini 500 sport en GS1000 waren ook wel geinig. Verder brave 4 cilinders en een BMW:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Ken er 2 van de motortref, één daarvan heeft er de kosten van de aanschafprijs ook aan mankementen al betaald…

Leuke Premier, had ooit eens de goudkleurige.

En welkom natuurlijk!

1 like

Welkom Melvin,

Veel plezier op dit forum!

Groet,
Arvid

Welkom! Balen van die inbraak. Maar fijn om te zien dat je deze hobby weer oppikt.

Welkom!

Ik vraag me af of de afgebeelde Oris wel
echt is en het originele uurwerk heeft.

Dit is het origineel:

Grt.