Nieuw lid

Hallo ik ben joop, ben sinds vandaag lid van het horlogeforum. Mijn intresse in horloge’s begon ongeveer een jaar geleden. Toen begin ik automatische horloge’s en skellet horloge’s erg leuk te vinden. In een inpulsieve bui toen een fossil automaat met geskeletonizeerde wijzerplaat gekocht. Op zich een leuk klokkie maar niet echt iets speciaals. Heb Vandaag een mooie certina action diver op de kop kunnen tikken, dus dacht ik zet hem even op het horlogeforum. Binne kort kunnen jullie dus ook een review verwachten.

19 likes

Welkom , heel veel plezier op het forum! :thumbsup:

Vergeet vooral niet fotos te plaatsen , daar leven wij hier op.

Welkom op Horlogeforum, Joop! Uitstekende keuze, die Action Diver! En kom maar op met die foto’s!:slight_smile:

Welkom hier

Het lukt me niet om een foto toe te voegen. Iemand tips?

Welkom op het forum!
Heb je nog meer in je collectie, of nog meer gepland?

Yep, ga op het plaatje staan. Rechter muisknop (copy). Ga in het dialoogvenster van je topic/post staan en weer rechter muisknop (paste). That’s all!:wink:

in het gedeelte reageer zie je een een pijltje omhoog wijzen , daar kan je uploaden

Momenteel heb ik nog een alessi aluminium automaat, een kienzle Bauhaus maar die ben ik nog aan het restaureren, en ben nog opzoek naar een Seiko flightmaster of ander piloten horloge.

1 like

Probeer anders even de manier van TagEd , dat is ook makkelijk.

Als je een bericht aan het typen bent , zie je een rijtje grijze icoontjes , waaronder smilys etc.
in dit rijtje zie je een pijltje dat omhoog wijst.

Vanaf een smartphone heb ik geen ervaring mee , er zal vast iemand met een goede tip hiervoor komen.

Willkommen, bienvenue, welcome !

welkom! mooie Certina :slight_smile:

De foto staat er op :slight_smile:

Iemand hier op het forum met een Blancpain Fifty Fathoms blue?

Welkom , zeer mooie Certina

Welkom op HF! Goede keuze die Certina, Joop! Das een mooie duiker :thumbsup:

Welkom Joop en veel plezier op dit forum!

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier.

Welkom!!!

Welkom, Joop!