Beste forumleden
Ik zal me even voorstellen ,mijn naam is Rien, ben 66 jaar,woon in Eindhoven,en heb al veel opgestoken en geleerd van jullie forum en daarom besloten om ook lid te worden.
Mijn “verzameling” bestaat uit drie horloges : een Omega De Ville Coaxiaal
Limited Edition ; een Muhle Glashutte/sa : en een Philip Steiner Teslar deze komt uit de USA.
Mijn volgende aankoop zal denk ik een Seiko 5 worden want mede door jullie ben ik daar wel enthousiast over geworden dus die zie ik mezelf die op de aankomende rikketik in Oktober wel aanschaffen.
Groetjes en ik hoop nog veel moois te kunnen zien op dit forum
PS. Ik zie wel dat ik nog het een en ander moet leren wat de foto’s betreft maar dat komt tzt wel jullie hebben nu een indruk wat ik heb.
Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, verder zien ontwaken.
En ik zeg met nadruk “verder” zien ontwaken, want je hebt al een formidabele verzameling.
Met name het GMT ‘Philip Steiner Teslar’ horloge vind ik een begerenswaardig horloge. Het heeft door die duoklok vorm een bijzondere aantrekkingskracht.
Mijn complimenten!!
Welkom op dit horlogeforum! Je hebt een leuk drietal. Voor mij vind ik de Omega de mooiste van het stel.
Niet omdat het een Omega is, maar om het ontwerp:)
Welkom op dit forum. Ik ben dan wel van de duikers, maar je horloges zijn erg apart en mooi. En zoals vele voorgangers, die Omega, potverkoffie wat een beauty.
welkom rien,
mooi drietal al vind ik de muhle het minst.
Over de philip steiner is hier in belgie laatst veel te doen geweest, vermits een aantal bekende belgen er reclame voor maakten. Er bleek echter ook een belgisch politici in de reclame betrokken te zijn en dat heeft voor heel wat ophef gezorgd waardoor Mr steiner ongevraagd extra reclame kreeg.
Die steiner zou naar het schijnt ook op de ene of de andere manier een kalmerend effect hebben op de dragers ervan door het feit dat er 2 uurwerken in zouden tikken? Weet je daar iets van rien?
Ik wens je alvast een leuke tijd toe hier op het forum. Ene je foto’s zijn in ieder geval nog beter dan de mijne-)
In de Steiner zitten twee chips (op de foto van de achterzijde zie je ze zitten)een active en een inactive volgens de beschrijving en die zouden invloed moeten hebben op het electromagnetisch veld in het menselijk lichaam, het schijnt ook te helpen tegen migraine en stress.
Ikzelf heb er het tijdens het dragen niets van gemerkt,ik vond het gewoon een apart horloge.
volgens mijn informatie wel,meteen toen hij uit zou komen heb ik de importeur gebeld en diverse juweliers, hij was nergens te krijgen,
Tot ik een tip kreeg dat van Gelder in Amsterdam ereen had liggen , en dat is geen juwelier maar hij heeft een in en verkoop zaak, hij verkocht hem ver onder de marktprijs.
Welkom hier, en veel plezier verder met posten & lezen.
Anders dan de rest vind ik juist het tweede horloge het mooist, en juist de Omega het minst.
Maar dat heeft waarschijnlijk te meken met het goud en de klassieke groffe cijferaanduiding (vooral de IX)& de hoeveelheid tekst op de plaat.
De Muhle Glasshutte vond ik zelfs zo mooi dat ik ff de site heb opgezocht.
De nieuwe vierkante modellen zijn minder moi dan deze.
Toen een catalog gedowload, toen ff gekeken wat de pilot 1 (die ik het mmoiste vind) kost, en nu ik weer van de zuurstof af mag maak ik even dit berichtje verder af