Hallo, de naam is Roelof en ben net als jullie zeer geïnteresseerd in uurwerken.
Veel heb ik niet, maar daar komt langzaam maar zeker verandering in. Ik hoop hier veel te leren en veel plezier te hebben.
Hallo, de naam is Roelof en ben net als jullie zeer geïnteresseerd in uurwerken.
Veel heb ik niet, maar daar komt langzaam maar zeker verandering in. Ik hoop hier veel te leren en veel plezier te hebben.
Welkom!
Welkom! Het is prima vertoeven hier
Welkom Roelof
Horloges genoeg hier te koop
veel plezier en studie genot
Welkom Roelof, veel plezier hier op HF!
Wat zit er reeds in de collectie is dan natuurlijk een logische vervolgvraag?
Welkom! En net als rbk ben ik benieuwd wat er in je collectie al zit. Tenminste als je t wilt delen.
Het leuke v dit horlogeforum vind ik de verscheidenheid aan horloges. Dus post gerust ook gerust goedkopere klokjes. Het hoeft hier niet allemaal rolex, omega enzo te zijn.
Alleen replica (regelrechte piraterij namaak) is hier niet toegestaan.
Welkom Roelof!
Welkom hier.
op dit moment:
Pulsar Titanium ( mijn eerste serieuze horloge aanschaf omstreeks 1990)
Citizen Divemaster
Citizen Ecodrive duikhorloge
Camel active met dag weergave
Timex model onbekend met binnenkort een vlak saffierglas
ik ben door Albert Koopman van Allwatch nog enthousiaster geworden en hoop ooit na sparen mijn bescheiden collectie uit te breiden met een Breitling Chronomat.
Dat is n leuke verzameling. En n mooi klokje om naar uit te kijken.
Heb je voor de midden korte termijn nog wat waar je naar uitkijkt?
goeie vraag. Heb wel wat op het oog alleen met die aanschaf komt de aanschaf van een higher end horloge niet sneller dichtbij.
Welkom.
Welkom
Welkom en succes met het uitbreiden van je hobby.
Welkom op HF
Welkom! En, hoewel ik zelf niet zo van de Breitlings ben, al iets om naar te streven is natuurlijk fantastisch.
Welkom Roelof,
Met wat je hier voor moois langs ziet komen, zal het vast niet lang duren voordat je verzameling groeit!
Mijn beste,
Roelof, van harte welkom bij dit tijdloze HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Oh? Vertel