Nieuw Logo Christopher Ward

Minder opzichtig… ?

1 like

En hier even in een compleet te zien horloge:

och, ik vind het wel sjiek staan zo.

Gr.

Herman

1 like

het is compleet nietszeggend naar mijn idee, het lijkt nu net een Mondaine horloge

Ik vond de oude wel mooi, ambachtelijker, maar te groot …

Daar denken ze op het Chr Ward forum heel anders over…:confused:

1 like

Dat mag hoor. :slight_smile:

Ik heb nog een CW met het ‘oude’ logo, dus voor deze en de Chr. Ward.
Ze proberen zich wel steeds opnieuw uit te vinden!

Op zich vind ik het oude logo ook niet verkeerd, wel wat aanwezig maar verder. Dit nieuwe logo vind ik op de gereleasde modellen chique staan, past erg goed. Lijken mij mooie casual/dressy(ish) horloges. Ik neig naar een witte :blush:

I’m not liking it. I wonder where the business model is aiming for with it ??

Niet mijn smaak. Liever een logo op 12

Elke paar jaar een nieuw logo lijkt mij niet echt een goed teken. Merk doet mij ook niet heel veel.

Op deze vind ik het niet storend

Op mijn eigen vindt ik het weer een beetje overdone:

1 like

Maar dan minder mooi :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het oude logo enorm storend op de plaat staan. Te groot.
Maar of het nieuwe logo dat probleem oplost is weer een tweede.

1 like

Het eerst ligo was het mooist vind ik, slaat nergens op je logo veranderen zie al dat Rolex dat ook doet een klavertje vier ipv een kroon :grin:

1 like

Afschuwelijk,
overigens waarom dan niet op 1 regel Chr.Ward.

Dit is al het derde logo dat ze in hun korte geschiedenis hebben toch?

Buiten het feit dat ik het oude logo mooier vind lijkt het me ook een slecht idee voor je merk om constant van logo te veranderen.

Nog steeds leuk merk. Maar eerste logo vond ik 't beste. Heb moeite met het asymmetrische van dit nieuwe. Misschien kwestie van wennen.

Ik vind het logo op een tegendraadse plaats staan en vind het nou niet direct een verbetering t.o.v. het vorige logo.
Waarom zo snel vervangen, wat was er mis mee? Als je aan je merk wil bouwen, houd het dan herkenbaar, vooral d.m.v. een eenduidig logo gedurende jaaaaaaaren.

Ik ben benieuwd wat ze met de bestaande modellen doen. Ik zie het al gebeuren, die prachtige moonphase met die hele naam op de wijzerplaat…

Grt. Marco

1 like