Na een tijdje lang al geen horloge te hebben gekocht kon ik het vandaag toch niet laten om toch maar eens voor een nieuw horloge te gaan kijken. Daarom vandaag op een mooie zomerse dag naar Tensen Juweliers geweest in Antwerpen. Mijn oog viel op meerdere duikers. Na wikken en wegen omdat ik een Oris Aquis date toch ook wel mooi vindt uiteindelijk voor deze Longines Hydro Conquest Automatic gegaan. Vindt het toch wel een vette robuuste duiker .
Dat vondt ik zelf ook al hoewel ik de Oris Aquis Date ook erg mooi vindt. Heb ze alle 2 om gehad om te passen. Toch doet de Longines niet onder voor de Oris. vond ze alle 2 even robuust. De Oris lag alleen een paar 100 euro duurder.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt. Kroonbeschermer is mooi en de rode pointer is een leuk detail. Oris is inderdaad ook mooi. Ach ja, kiezen tussen 2 toppers. Wat is het leven toch zwaar
Ik heb hem lang geleden ook gehad. Heel veel kwaliteit. Ik zag laatst weer iemand met dit horloge, en constateerde dat ik het nog steeds echt een mooi ding vind. Niet te dik, mooie kastvorm, mooie kleur. Topding!
Van Harte. Ook gehad, vreselijk mooi horloge waarbij ik vooral viel op de prachtige kleur blauw die Longines gebruikt.
Helaas niet lang gedragen, kon met geen mogelijkheid wennen aan de gepolijste middenschakels.
Ik weet niet hoeveel kleuren blauw Longines heeft. De kleur die ik heb is b.v. met kaarslicht heel mooi blauw met lichte sunburst. De bezel lijkt op de foto bijna zwart, maar is ook blauw. Hiervoor had ik de quartz versie, die had wel een veel lichter blauwe plaat en bezel