Nieuw member / horloge

Vizual Schreef

Ja, dat denk ik ook.

Ik moet ook zeggen dat die eerste veel aparter is,
qua uitstraling.

Weet iemand waarom men een nieuw design heeft
gemaakt, naast dat de tweede generatie blijkbaar
goedkoper is?

Gr.

David

Met name de prijs denk ik inderdaad.
Denk niet dat de band veel verkocht werd, hoewel hij wondermooi is.
Op sommige modellen kon je hem met die band bestellen geloof ik.

Maar nu met de “keuze” tussen de banden, en dat de nieuwe band er minder uitgesproken uitziet… Hij is duur natuurlijk, maar zoiets koop je normaliter eenmalig.

De “stroom kikkervisjes” zoals marnix.moed ze noemt , zijn natuurlijk ( of moeten voorstellen ) de fermate’s.

Helaas…

Had naar de juwelier gebeld en daar bleek dat de stalenband van Meistersinger (het oude model) die zij in de etalage hadden liggen, alleen past op de 38 mm variant.

Dat is even balen.

Ik denk dat een gebruikte variant heel moeilijk wordt, heeft iemand een idee waar ze wellicht nog op voorraad kunnen liggen?

Gr

David

Dan heb je geluk gehad,

Had er ook maar eens naar toe gebeld, ondanks dat Groningen way to far van mijn woonplaats is, dacht ik het toch even te proberen.

Helaas was hij door zijn voorraad heen.

Wat een dilemma haha

De aanhouder wint, moed houden, binnen nu en een jaar slaag je gegarandeerd.

Haha,

Ja bedankt.

Hoop doet leven!

Vizual Schreef:

Helaas…

Had naar de juwelier gebeld en daar bleek dat de
stalenband van Meistersinger (het oude model) die
zij in de etalage hadden liggen, alleen past op de
38 mm variant.

Dat is even balen.

Ik denk dat een gebruikte variant heel moeilijk
wordt, heeft iemand een idee waar ze wellicht nog
op voorraad kunnen liggen?

Gr

David

Het gekochte horloge heb ik nog steeds niet binnen maar de endpieces tegen wat kasten aangehouden en volgens mij heb ik de 38mm variant gekocht.

Edit: Staat een Btje op de endpieces dus 38mm. Weet iemand of de banden voor de 38 en 43mm even breed zijn ergo volstaat het de endpieces te vervangen?

Toen ik naar de juwelier belde, gaven zij mij aan dat die stalen band op een 38 mm was gemonteerd. Deze past volgens hen niet op een kast van 43 mm.

@Vizual :

Heeft de wijzer lume ?

Nee, wel jammer op zich.

Welke juwelier was dit? (Evt. PB-tje) ik zoek namelijk nog een stalen band voor de 38mm

Mooi hoor die Perigraph! Heb er ook al vaak naar gekeken bij de juwelier :slight_smile:

Mooi horloge! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst…
Welkom hier:-)

Snurkers! Topic zat onder het stof… :slight_smile: :slight_smile: