Nieuw merk ........ Christopher Ward

Enige tijd geleden kreeg ik op dit Forum een link te zien van Christopher Ward horloges.
Ik heb de site opgezocht en vond dat ze erg mooie horloges maakten en belangrijker nog met Zwitserse uurwerken er in, zoals ETA, Ronda en ISA.

Ik heb de catalogus opgevraagd en vandaag ontvangen (wordt overigens gratis opgestuurd) en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de aangeboden modellen, evenals de prijzen die worden gehanteerd (zeer betaalbaar). Prijzen zijn inclusief verzendkosten. Deze informatie wilde ik jullie niet onthouden.
Deze horloges zijn trouwens nergens anders te koop dan via onderstaande site.

Met name The Malvern en The Russel serie spreken mij erg aan.

http://www.christopherward.co.uk/default.aspx

Graag eens jullie mening hierover.

groet

Ed

Nou, zo nieuw ook weer niet. Het bestaat al een paar jaar.

Wel heeft Chris een aantal nieuwe modellen op stapel staan, waaronder de C8 Big Pilot.

Ik heb, ruim een jaar geleden, een zwarte Malvern Aviator gekocht. Bevalt me goed.
De kwaliteit prijs verhouding is goed en de service uitstekend.

Ik heb ook al een aantal jaren de Malvern Chronograph.
Ik ben erg onder de indruk van de prijs/kwaliteit verhouding van Chris zijn horloges. Ook het persoonlijke contact is erg prettig.
Chris is erg enthousiast over zijn horloges en geen vraag is teveel !!

Dank Sieb voor de aanvullende info.

Ik kende het merk nog niet en ook op dit Forum was ik het nog niet echt tegengekomen, vandaar.

Maar inderdaad ze hebben nieuwe modellen op stapel staan en dat ziet er veelbelovend uit vind ik.

groet

Ed

Sinds vorig jaar in mijn bezit.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gr. Jan

Kan ook op mijn waardering rekenen. In de automaten-serie inderdaad een aantal aantrekkelijke modellen met een Zwitserse automaat van ETA. Dat wordt weer een verleiding die lastig te weerstaan is.

Ja toevallig heb ik hem nu ook weer 3 dagen om, de Malvern blijft een prachtig mooi horloge, echt nieuw is ie niet, ik heb hem ongeveer anderhalf jaar!

Mijn beste,

Esther ik sluit mij hier volledig bij aan.:wink:

Orologio Signaturis Temporis