Ik vroeg me af of iemand hier al gehoord had of in contact was gekomen met het merk Glam Rock?
Het is een nieuw merk in Nederland en je kan van één horloge door middel van andere case covers en horloge banden meerdere horloges maken. Dus van een horloge met een rubbere band en case cover kan je opeens voor mooi chique leer gaan of voor staal.
Volgens mij is dit het eerste horloge merk waar je een complete andere look mee aan kan nemen en van verschillende materialen gebruik maakt. Of is er een ander merk waarvan iemand zegt die heeft ook zo’n concept?
Ik ken Glam Rock. Ik vind ze veel en veel te duur. Ik begrijp dat ze een aantrekkingskracht hebben op dames welke alleen maar op uiterlijk afgaan. Voor die prijzen heb je zo veel meer. 1800 euro voor een quartz uurwerk is gewoon te veel. En dan praten we niet eens over high end quartz.
Dit heeft imo niet veel met horlogerie te maken maar meer met dames sierraden.
haha naja ik zet een keertje zelf iets op deze
site om dat ik enthousiast ben over mijn eigen
aankoop… krijg ik zo’n reactie. jammer.
Uit niets blijkt in je post dat je enthousiast bent over een eigen aankoop. Ik dacht ook aan reclame. Als het niet zo is, probeer dan in het vervolg je posting zodanig te formuleren dat er geen verdenking ontstaat.
een sierraad is het zeker. daarom ben ik persoonlijk juist zo enthousiast van dat wisselsysteem.
Prijzig zijn ze wel maar bij de juwelier waar ik aanwezig was het duurste model rond de 700 euro. Maar omdat ik zo enthousiast ben over dat wisselsysteem en het horloge prijzig is vroeg ik me af of glam rock wel zo exclusief is…
Ik heb bijvoorbeeld gezien dat techno marine ook een wisselsysteem heeft, maar dan wel allemaal van hetzelfde materiaal en die prijzen liggen uiteraad ook lager.
Ze hebben op die markt echt schokkende modellen, zelfs voor dames zijn er modellen waar ik geen moois aan ontdekken kan. Protserig, schreeuwerig en foeilelijke exemplaren heb ik gezien. Voor als je iemand iets wil geven waaraan je diep in je hart eigenlijk een grote hekel hebt.
Nu moet ik wel bekennen dat in de USA het aandeel wansmaak in horloges nogal eens de boventoon lijkt te voeren wanneer je het aanbod bij diverse internetwinkels doorloopt. Als het maar groot is, veel “diamantjes” heeft, en het liefst gecombineerd met “goud”
Brrrrrrrr.
Ik weet niet welke modellen men hier voert, ik hoop van harte dat het niet lijkt op het aanbod in de USA,
Glam Rock is er al jaren en was er ook in NL. Ze zullen misschien een tijdje weg zijn (geweest) want ik weet dat een grote hoeveelheid horloges van het merk vorig jaar tegen 70% korting zijn verkocht. Ondanks de korting ging dat niet hard. Ik denk ook dat Glam Rock niet geschikt was en is voor de Nederlandse markt en ik hoop dan ook niet dat iemand (en al helmaal niet in de huidige markt) het onzalige idee krijgt het merk te herintroduceren.
Vond het juist wel weer leuk dat er een lady op 't forum post. En zoals wel eens eerder gezegd: smaken verschillen. Ik zou em ook niet dragen, maar dan kunnen anderen em toch wel leuk vinden. En dat wisselen van look snap ik wel. Alleen minder extreem: vond eerst namelijk eerst bandjes wisselen maar niks. Gewoon 1 degelijke metalen band en klaar. Maar tegenwoordig begin ik het steeds leuker te vinden om bandjes te wisselen en al helemaal met leer.
En tja, niet iedereen vind het uurwerk even boeiend. Maar let misschien op andere details/features. Dus hoewel ik 't niet mijn smaak is, vind ik de bezel wissel wel leuk gevonden. De uitwerking van Steinhart past meer bij mijn smaak. Jammer van die schroefjes op de wijzerplaat.