Nieuw Merk: Harald Maas ( mijn eigen merk :D )

( In overleg en met toestemming van de beheerder van dit forum wil ik met trots mijn horloge merk nu ook op dit forum presenteren. )

Al heel lang droom ik ervan om mijn eigen horlogemerk op te zetten. Tijdens mijn studententijd heb ik een merkje opgezet. Dit om ervaring op de toen in de horloge productie en fabricage. Dit jaar ben ik begonnen om het allemaal wat serieuzer en professioneler te regelen en ben ik onder mijn eigen naam een nieuw merk gestart: Harald Maas.

Ik heb veel bezoeken gebracht aan fabrieken in Zwitserland en Duitsland, overleg gehad over kasten, wijzerplaten, wijzers en banden. Ik ben opgeleid als industrieel ontwerper en ben dus nauw betrokken geweest bij hoe de horloges in elkaar worden gezet en hoe ze eruit zijn komen te zien. Mijn doel was vooral om horloges te maken die bereikbaar zijn voor veel liefhebbers. De modellen sluiten goed aan bij de huidige tijdgeest ( alleen dan niet te groot :wink: ) en ik heb ze geprobeerd zo schappelijk mogelijk te prijzen. ( uiteraard moet ik wel een keer uit de kosten komen en wat geld maken om weer nieuwe modellen te ontwikkelen. ) Doordat ik de horloges rechtstreeks verkoop kunnen de prijzen zo laag mogelijk blijven.

Het goedkoopste model kost 129 euro. Het horloge is behoorlijk retro. Hij heeft een bol geslepen wijzerplaat en een bol plexi glas. Dit horloge is voorzien van een Miyota kwarts uurwerk.

Het duurste model kost 379 euro en heeft een Carbon wijzerplaat, een licht bol saffierglas en een ETA automatisch uurwerk ( 2824 ).

Ik hoop dat de horloges in de smaak zullen vallen. En mochten er vragen zijn, stel ze gerust.

voor foto’s en verkoop verwijs ik naar de website : www.haraldmaas.nl

hier alvast 2 foto’s :

Van harte Harald! Ik weet van nabij wat een gedoe het allemaal is voordat er echt een horloge gereed is. Ik denk dat we hier best wat meer en gedetailleerdere beelden zouden willen zien! De eerste indruk is iig postief, zeker ook gelet op de prijsstelling.

Succes! Hans cp

Bewonderenswaardig (tu), ik vind de HM011ZC het fraaist.

Heel veel succes!

Proficiat…leuke ontwikkeling zeg. Naast Mick weer een leuk merk erbij.

Super initiatief !!
Spijtig dat de 2 dress modellen quartz zijn.
Op het duurste model vind ik de bolletjes aan de indexen niet zo heel mooi.

Voor de rest helemaal top !!

Wow mijn hart gaat gelijk sneller kloppen! Die carbon plaat vind ik niks, maar die tweede ::o.
Jij maakt ff precies het horloge waar ik al zo lang naar zoek! Prachtige, simpele stijl.
2 vragen (over de HM010ZG dus):
-42mm is aan de grote kant voor mij. Wat is de lug to lug maat?
-Wat is de lugbreedte?

Grote kans dat je een klant hebt :)-D

Edit: Oja en de dikte van het horloge :slight_smile:

Heel mooi. Diep respect wat je neer hebt gezet. (tu)

+1. Chapeau.

Van harte Harald met deze in relatieve stilte tot stand gekomen prestatie. Als je dat fraaie retro model voorziet van een handopwinder of automaat, dan koop ik er één. Nog een tip: op je website staat ‘sunbrust’ waar sunburst is bedoeld.
Groet Roelof

Goed bezig (tu)

Zien er goed uit!

Drie totaal verschillende modellen om een zo breed mogelijke doelgroep aan te spreken (tu)

Veel succes gewenst :)-D

Roelof Schreef:
– Als je dat fraaie retro

model voorziet van een handopwinder of automaat,
dan koop ik er één.

+1

Van harte gefeliciteerd, dapper om de stap naar een eigen horlogemerk te zetten, bewonderenswaardig.

Met name de dress watches spreken me qua stijl wel aan. Alleen jammer dat er een quartz uurwerkje in zit, een leuk handopwindertje niet mogelijk?

Ik vind ze mooi! Succes met je merk!

Menno

Allereerst gefeliciteerd met de lancering van je eigen merk. Het ziet er prachtig uit. (tu)
Verder wil ik me aansluiten bij Roelof, als je de HM010 ook met een miyota of seagull zou uitrusten, kocht ik er gelijk één!

Groeten,

Martin

(tu)super veel succes toegewenst.

Leuk initiatief!

Ik heb alleen het idee dat op de tweede foto de bedrukking van het logo niet echt strak is? Of is dat door een rare foto ofso?

Lef, moed en stijl: helemaal geweldig!

Heel veel verkoopsucces maar dat gaat ongetwijfeld lukken!

Eric

Respect! (tu)

Het ontwerp vind ik echt iets hebben. Leuke stijl. Er zijn andere merken die het vele malen slechter doen en hoog aangeschreven staan. :slight_smile:

Waar gaat dit eindigen! Knap werk!

Zo plots een nieuw merk op de markt, een geweldige prestatie…
Heel veel succes met de verkoop!!

Grt. René