Die €50 calculeer je toch gewoon in? Met dit bedrag erbij vind ik het nog behoorlijk veel horloge voor de prijs.
Ben ik nou scheel of staan de subdials van de 1963 op verschillende afstand van elkaar?
Ik had het begin deze reis naar de VS moeten weten, had ik er een besteld en meegenomen. Volgende keer dan maar.
Rechter subdial lijkt groter te zijn dan de linker, oogt wel vreemd idd. Verder leuke horloges voor 't geld
Ligt vast aan de “domed crystal”!
Er is ook een uitpak filmpje op YouTube:
En ééń voor de 1963:
Heb zojuist besloten dat als die 1947 die ik heb besteld bevalt, ik ook nog die 1963 versie erbij doe.
@James_T_Kirk, bedankt voor de tip!
He, die Amerikanen, zijn ook al pittig aan het bestellen, volgens mij is Dan Henry binnen de kortste keren door zijn voorraad heen!
Heb jij geen mailtje gehad dan?
Ja, daar verbaasde ik me al over. Je kunt gewoon aangeven hoeveel waarde je op de douane verklaring wil aangeven. Kan natuurlijk 10 Euro vermelden, maar ik denk dat ze daar niet intrappen.
Misschien is het stiekem Alberto Stegeman het zal me benieuwen wat hij er van maakt. Bij twijfel maken ze het pakket vast open.
Hoe kunnen zij de waarde van het pakket dan achter halen?
Als ze het niet vertrouwen maken ze het pakket open. En dankzij Google is de waarde zo te achterhalen
De waarde is vaak nog wel wat anders dan dat je er voor betaald heb. Vooral mbt vintage klokjes dan.
We hebben het hier over een nieuw horloge, niet over een vintage exemplaar. En bij de douane werken genoeg “experts” die dan gewoon de waarde kunnen schatten
Die 1970 is ook gaaf, en betreft een Seiko automaat.
Scherp geprijsd met saffier.
Het is mineraal glas met saffier coating, maar nog steeds scherp geprijsd.
1963 is besteld, ik ben benieuwd!
In deze prijsklasse is saffier altijd slechts de toplaag van het glas. Maar niettemin prima specs en looks voor deze prijzen.