Daar kan ik niet over oordelen, maar het is verdiend.
Ik zie het nu ook (pas).
Wat een cheap verkooptruc zeg.
Dan haak ik alweer afā¦als je zo je spullen moet verkopen, laat maar.
En het ontwerp van de gevierde 1970 heeft in mijn ogen veel kenmerken van dat van een Glycine Airman SST06

Klopt beide, alleen kan ik dat tweede niet meer aanpassen.
Hij maakt er niet echt een geheim van toch? Staat duidelijk in de specs.
Kom nou⦠Hoeveel duidelijker moet het vermeld worden?
āSapphire coated double domed mineral glass with Anti-Reflective treatmentā
Ik heb die van mij alweer binnen, stuk sneller dan verwacht!
@James_T_Kirk, nogmaals bedankt voor de tip
Leuk, moest je nog aan de douane betalen?
Nog niet, maar wellicht komt dat later nog. Ik had het sowieso al ingecalculeerd.
Nog steeds een top deal, wat mij betreft.
Alleen snel het originele bandje eraf gehaald, want die is erg cheap.
Dan heb je volgens mij mazzel .
Mocht het pakketje onderschept worden, dan moet je altijd eerst betalen voordat deze weer wordt vrijgegeven.
Mooi horloge trouwens.
Bij PostNL en DHL (betaal ik dat) achteraf, of direct aan de deur. Mogelijk dat dit tot bepaalde bedragen is begrensd.
Ik heb zojuist de inklarings en BTW kosten online betaald. Morgen wordt het als het goed is afgeleverd.
Wat moest je betalen?
80 Euro bijleggen aan kosten
En je had ook 49 dollar op de bon staan?
Leuk ding!
Maar je eerste quartzhorloge? Is het jaartal in jouw avatar je geboortejaar? Dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat jij nog nooit in je hele leven een quartzhorloge hebt gehad. Ik ben ook een beetje rond die tijd geboren en weet nog goed dat zo vanaf eind jaren '70 tot ergens in de jaren '90 vrijwel niemand nog een mechanisch horloge droeg. Een enkeling, die WOII nog bewust had meegemaakt, uitgezonderd.
Je bedoelt waarschijnlijk de enige quartz in je huidige collectie?
Vind de 1970 trouwens nog leuker. Vind ik zelfs nog beter gelukt dan de huidige HFLE.
Leuk voor erbij (heel herkenbaar)⦠wordt dat de HF kreet voor 2017?
Geen idee, ik heb nog geen bon gezien. Bovendien ook geen horlogeā¦zou toch echt vandaag bezorgd moeten worden.