Nieuw merk, wat vind je?

Vind je?

image

3 likes

Welke? Heb even gezocht maar kan m zo snel niet vinden.

Dan is de Pelton voorzien van een hoogwaardiger caliber?

JLC Master met Sector Dail
https://www.google.com/search?q=jlc+master+sector&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4t56C3dPfAhWC-aQKHVB4DlAQ_AUIDigB&biw=1199&bih=764#imgrc=_85aIRKvAju0eM:

1 like

Oeh donders ja inderdaad… dat maakt de HFLE19 gelijk ook een hommage :sunglasses:

Vooruit. Ik had een nieuwer model Ingenieur in gedachten.

1 like

Prima horologe voor het geld (exclusief import/transport)
Maar voor mij liever niets dan “namaak”

Ik vind het een AP hommage

Best mooi, maar: zie de eerdere respons!

Genta draait zich nog eens om :no_mouth:

1 like

Hij zal eerder een huppeltje maken.

Als nieuw merk in een overvolle markt moet je met iets bijzonders komen om echt succesvol te worden.

Nou vind ik de vormgeving niet verkeerd, maar logisch als je bedenkt dat de Sector een hommage is aan de HFLE2019 en de Perseus… na ja dat zie je zo.

Dat de Sector een ETA 2824-2 Base grade van 3 tientjes heeft vind ik voor dat geld niet bijzonder. Voor dat geld beter een Top Grade en de Persaus voor 2,5K een Chronometer versie met COSC, kijk dan vind ik ze al meer bijzonder.

Maar goed, liever een Pellikaan HFLE dan een Sector en voor 2,5K koop ik dan wel een mooie 2e hands Zwitser of Grand Seiko :wink:

1 like

Scherp!

+1

1 like

Ik vind het wel mooi, mag ook wel voor de toch wel forse prijs. Maar heb wel het idee het allemaal al een keer eerder gezien te hebben.

1 like

Wil je mij het adres geven waar je voor drie tientjes een Eta uurwerk koopt?

Dank voor jullie reacties. Inderdaad niet zo origineel. Maar wel beter afgewerkt dan de meeste hommages als je het mij vraagt…

Nee, andersom.

2 likes

Eerlijk gezegd dacht ik als eerste “oh een hommage”
Als tweede dacht ik, laat maar…
Dus…

Iets kan nog zo mooi gemaakt zijn, maar als het lijkt op iets wat al bestaat, dan klopt er iets niet bij de design afdeling.

:beers:

1 like

Dit soort merken heeft overduidelijk geen designafdeling.

1 like