Nieuw Microbrand...: Brellum

Met de Duobox Chronometer officially certified by the COSC

Niet verkeerd toch?

.

In het wit en zwart voor $ 2.300,00

-> Facebook

Vanaf einde november: www.brellum.ch

1 like

Zeker niet verkeerd, wel een flinke prijs.

1 like

Niet gek inderdaad, alleen een fractie minder tekst op de wijzerplaat…:sunglasses:

4 likes

Deze mag er van mij ook best wezen!
Ietsje minder druk had fijn geweest maar toch je moet altijd wat te zeuren hebben he :upside_down:

1 like

Mooie klok, maar waarom inderdaad die merknaam zo groot… en dat zwarte datumvenster?

1 like

Lekkere prijs ook wel. welk movement zit erin? De site is precies enkel het logo hier.

eind november gaat ie pas de lucht in… op facebook heb ik ook niet precies kunnen zien wat er in zit… helaas

Ik dacht nog ‘nette afwerking’, voordat ik verder scrollde en de prijs zag. Maar verder een mooi horloge, met een iets te grote merknaam, dat wel.

1 like

Ergens op de facebook, tussen de comments, staat Valjoux.
Persoonlijk vind ik de opdruk (merk, logo) en ook de markers te groot / uit verhouding.
Voor hetzelfde geld heb je natuurlijk een boel ander spul…

1 like

Wat voegt dit merk toe in de markt?

2 likes

Mooi horloge, maar iets te ‘dressy’ voor me. Misschien dat het met een stalen band al anders zou lijken.

1 like

ah dat kun je van alle horloges zeggen denk ik… :slight_smile: toch?

1 like

Als je als merk niks toevoegt dan ga je tot de grijze massa behoren en daar zit niemand op te wachten denk ik. Wat mij betreft moet je als bedrijf ongeacht in welke branche meerwaarde creëren, laat het anders maar zitten. Mijn eigen motto is: “Een kunstje doen dat niemand anders kan” Met m’n eigen bedrijf is me dat aardig gelukt, vandaar dat ik nu ook leuke klokjes kan kopen :wink: en die zoek ik natuurlijk niet in de grijze massa. Dit horloge zal ik dus absoluut nooit kopen. M’n laatste aankoop was een CvdK Ariadne en die steekt ruimschoots boven het maaiveld uit.

1 like

Ik snap je wel hoor, maar welk horlogemerk dan ook… van Breguet/Rolex tot HMT bv. voegt daadwerkelijk iets toe aan het feit dat we willen weten hoe laat het is?
1 soort van wereldhorloge zou volstaan…

Aan de reacties te zien Is de toevoeging een grote merknaam.

yeps indeed, iets kleinere opdruk en je hebt een winnaar!

2 likes

Jemig zie nu pas de prijs! Waarom is er geen microbrand die zo’n wit-parelmoer-zilveren wijzerplaat laat maken met dieper liggende subdials, mooie tachy- of andere schaal in het blauw of rood erlangs en klaar! Zou prima kunnen op basis van een Seagull 1963 homage

Afgezien van de grote merknaam vind ik het ontwerp persoonlijk ook geslaagd. Misschien dat ze dit nog bijstellen.

1 like

De zwarte datum stoort mij eigenlijk ook wel een beetje (veel).

Lijkt imho op een Heuer Carrera.

Wel het type nette chrono waar ok van gecharmeerd ben. Even wachten tot hij op de 2e hands markt komt…

1 like