Al lees ik hier al geruime tijd mee en reageer ik in meerdere topic’s met enige regelmaat is dit mijn allereerste eigen topic.
Al lange tijd ben ik op zoek naar een Oriënt day date in de juiste configuratie, maar dat is toch een lastig pakket.
Toch eens verder gaan kijken en de SNXJ serie van Seiko wat beter gaan bestuderen.
Ben fan van Seiko alleen niet van de gouden accenten, maar gelukkig was er de SNXJ89.
Zilver, met zilvere/witte wijzerplaat.
Die is toch ook wel erg mooi.
Toen is die zoektocht begonnen.
Er werd wat aangeboden hier op het forum maar ik was helaas te laat.
Op Chrono24 werden er meerdere aangeboden maar ik durfde het toch niet aan, totaal geen ervaring mee namelijk en daarnaast waren de prijzen daar ook aardig aan de hoge kant.
Op een gegeven moment eentje op marktplaats.
Maarja je hoort een hoop verhalen over aangeboden modellen op markplaats dus in eerste instantie was ik een beetje huiverig.
Toch besloten het niet te doen.
Maar een tijdje later weer eentje, en in een staat die ik zocht, namelijk zo goed als nieuw.
Niks aangepast en 100% originele staat, wat ik absoluut zocht!
Aan de praat geraakt met de verkoper, en een tijdje heen en weer gepraat!
Toen weer die twijfel, wel, niet, wel, niet.
Ben ik nou gek??.
Beetje over de prijs gebabbeld en uiteindelijk toch de stap genomen en het horloge gekocht.
Toen ik thuis kwam en het pakketje er stond was het wel even spannend, maar toen ik het horloge zag was het goed.
Wat een gaaf horloge, en die bezel, i love it!!!
Maar wat een mooie staat ook, tja, zo blijft ie niet natuurlijk.
Geen probleem, je koopt zo’n horloge uiteindelijk om te dragen.
Aangezien fotograferen ook een hobby van me is maar gelijk wat foto’s gemaakt, dan kan ik hem nu met een gerust hart dragen.
Het is een heel verhaal geworden, nu tijd voor wat foto’s.