Erg indrukwekkend.
http://forums.watchuseek.com/f74/blancpain-x-fathoms-602145.html
Vooral qua prijs;)
te veel wijzers op dat klokje vond deze reactie ook wel erg mooi die er onder stond:
"Reminds me more of an Invicta than a BP FF. "
Bedankt voor de link, altijd leuke info (tu)
Inhoudelijk; wat een spuugleleijk, druk ding.
Gr. Roel
Erg druk veel wijzers niet mijn ding
^^ eensch isch.
Mooi robuust kastontwerp, mooie bezel, maar wat is de wijzerplaat zelf druk!
Bovendien, wie koopt er nou een horloge met een dieptemeter als je voor een fractie een veel betere duikcomputer kunt kopen?
Als duiker is je horloge sowieso een reserve-apparaat naast je computer.
Ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar ik vind 'm uiterlijk fantastisch! En als de dieptemeter mechanisch is, zou ik 'm graag aan mijn collectie horloges met mechanische dieptemeters willen toevoegen. Maar ik weet nu al dat de prijs (die ik ook nog niet gelezen heb) dit in de weg zal staan
Naar mijn smaak te druk te veel wijzers te duur te onoverzichtelijk. En als je dan bedenkt hoe mooi het ooit begon met de Fifthy Fathoms. Het neigt in mijn ogen een beetje naar de verkeerde richting die Zenith even was ingeslagen een paar jaar terug.
Technisch zee fraai, maar qua uiterlijk ga ik liever voor een vintage Fifty Fathoms (wat bekt dat toch lekker)
Indrukwekkend zeker, maar voor de huidige duikers niet meer dan een kostbaar speeltje voor erbij. En als je het niet als duikhorloge gebruikt dan heb je wel erg veel verschillende wijzers…
Heel indrukwekkend doch heeel druk.
Niet mijn ding.
Ben meer van de eenvoud. Klassieke vormgeving en functionaliteit.
Wel een gaaf horloge overigens hoor. Maar toch liever de vintage. Of een IWC (maar da’s weer van andere orde :))
prijs 40k+… Koop je 4x een ‘gewone’ 50 fathoms van. Ik zou het wel weten. Desalniettemin een fraai stukje techniek!
Bweik…geef mij maar de Breitling Avenger Seawolf.
Of als het dan toch een “Fathoms” moet zijn…een Seiko-tje dan (tu)
Oef, mooie kast! Maar te druk, te duur en te groot! Ik hou het bij een vintage… (Alhoewel, bij het winnen van de jackpot zal het even, maar dan ook heel even in mijn gedachte voorbij gaan)
Bedankt voor het linkje!
Wel oké, maar niet meer dan dat…
Doe mij maar een ‘normale’ BP FF, die vind ik veel mooier (tu)
Erg druk, zoals iemand eerder vroeg, vertel even vlot hoe laat 't is
Als je eenmaal weet waar je op moet letten, valt 't wel mee. Maar de 1e keer…
Vind 't wel leuk al dat lume, maar niet voor zo een dure klok.
Wel m’n :} voor 't uurwerk.
druk waar ik helemaal niet van hou … maar ik vind hem prachtig!
Niet mijn kopje thee. Een beetje (een beetje veel) te barok.
Ik moest wel lachen om die opmerking bij de lume shot…
“quick, what time is it”
Dat sloeg de spijker op z’n kop