Nieuw model Christiaan van der Klaauw: Venus 2006

Tijdens de beurs Baselworld 2006 introduceerde Christiaan van der Klaauw het model Venus 2006. JohnSr en ik hebben de beurs bezocht, en we hebben enkele malen (flink wat malen) uitgebreid met Dhr. van der Klaauw kunnen praten, o.a. ook over dit nieuwe model.

Via deze weg willen willen we Christiaan en ook Holke Dijkman vriendelijk bedanken voor de tijd die ze voor ons namen, en we vonden het wederom een onvergetelijke ervaring. We hopen dat jullie een succesvolle beurs hebben gehad.

Ik volsta nu hier met het plaatsen van enkele foto’s. Meerdere foto’s en wetenswaardigheden omtrent het nieuwe model Venus 2006 staan op mijn pagina http://members.chello.nl/~h.mennink//watches/_private/klaauwvenus.htm
Ook de werking van het horloge staat daarop vermeldt, maar ook enkele foto’s van prototypes, en ook niet onbelangrijk… De prijs voor dit fraais. De prijs, en zeker de tijdelijke introductieprijs, is m.i. zeker niet verkeerd.

John Louwersse
Hans Mennink

Erg mooi Hans en John en natuurlijk meneer Van der Klaauw!
Bedankt voor de foto’s en het verhaal.

Hans,
Je page laadt ontzettend langzaam, (grote afbeeldingen mischien, of het ligt aan deze kant van de verbinding…)
Maar heb wel wat geduld hoor, ben benieuwd :slight_smile:

wat een geweldige timing!! Ik baal echt als een stekker :frowning:
hopelijk is 't snel opgelost, kunnen we de nieuwtjes bekijken, ben ook heel benieuwd!!

Hallo Hans en John, echt super dat jullie dit soort verslagjes op het forum zetten!!! hier smul ik iig van :smiley:

Mooi hoor, en ongelooflijk dat zoiets binnen 6 weken vanaf de tekenplank gebouwd kan worden!!
Gebruikt VdK eigenlijk computers voor 't ontwerp en de bouw van zijn uurwerken? (CAD/CAM systemen??) of wordt alles op ambachtelijke wijze gedaan?

John en Hans in ieder geval bedankt voor de foto’s en de geweldig interessante achtergronden! (tu)