Nieuw model Tissot Ballade

Heeft iemand toevallig dit model in bezit?
En wil hier wat foto’s van plaatsen?

Kan er weinig filmpjes over vinden en de foto’s zijn ook schaars.

Het lijkt mij een ideale vervanging van een datejust indien je geen zin hebt om te wachten of om Rolex moneys te betalen.

Vraag mij gewoon af waarom er zo weinig belangstelling voor is want ik vind hem op de foto’s wel geslaagd, en met de powermatic 80 ook meteen een prima automaat.

8 likes

Vanaf 2.34 (wel in het Russisch :joy:)

Tissot is een leuk merk met mooie horloges, zeker enigszins ondergewaardeerd! Ik heb zelf een Tissot met powermatic 80 (ander model) en ben er zeer over te spreken! Deze heb ik ook nog niet in het wild gezien helaas! :grin:

Njet kabarisk rasia padrujo.

Bedankt… deze had ik nog niet gevonden.

Ben ook vooral benieuwd naar de stalen band, hij lijkt wat weg te hebben van een jubilee.

Ga denk ik mijn lokale AD maar eens een mailtje sturen of ze deze in huis hebben.

Ben alleen bang dat als ik hem pas dat ik hem meteen koop :sweat_smile:

1 like

Hier ook nog wat beelden:
https://m.youtube.com/watch?v=xV1XlmkBO2s

Qua design volledig uit balans. Dat kunnen ze wel beter bij Tissot.

Persoonlijk vind ik dit geen mooi model… bijvoorbeeld de Tissot gentlemen powermatic 80 silicium is naar mijn mening wel een geslaagd model

:point_up_2: Dit dus.
Alleen is dat geen plaatsvervanger voor de Rolex die TS kennelijk zoekt.

Die wijzerplaat van de Ballade is mij té sunburst-ish en zo te zien geen, of slechte AR in het glaasje. Fout die Tissot wel vaker maakt.

Niet zo zeer een Rolex dat ik zoek. Ben vooral gecharmeerd van de fluted bezel.
En aangezien de prijzen van een Bulova of Oriënt helemaal door het dak gaan leek mij dit een beter alternatief.

Het ging mij er vooral om dat de komst van dit model voor mijn gevoel weinig tot geen aandacht gehad heeft….

Iets wat normaal niet gebeurt met horloges die esthetische gelijkwaardigheden hebben met iconische horloges.

2 likes