Nieuw model van Obris Morgan: de Pradata!

Na lang wachten is ie daar dan: de Pradata, het nieuwste model van Obris Morgan. Hij zal er bij mij niet komen (te groot) maar het is wel leuk om te zien wat Obris Morgan op de markt brengt. Na de Explorer is dit toch wel weer een leuk model.

http://www.obrismorgan.com/pradatapage.html

De specs zien er best goed uit (9015, saffier + AR, 300m WR, HEV, 44mm diameter, 22mm lugs, 52,6mm lug tot lug, 236 gram), zeker gezien de vanaf prijs van $ 279,00 inclusief worldwide shippping en een extra Zulu.

Eric

Ziet er echt straf uit! Zelfs de naam is cool. Spreekt toch lekker uit PRADATA :smiley: Inderdaad net te groot als ik een minpuntje kan vinden.

Nice! Heeft wat weg van de Artego waar ik al maanden naar op zoek naar ben. Dit zou best wel eens mijn alternatief kunnen worden.

Gr, Erik

Ik vind dat ie heel veel weg heeft van Kobold en Tourby. Artego heeft toch wel een veel meer vintage design met de cushion case zonder lugs en de kroon op 4 uur, bij de 300m tenminste.

Eric

Die Artego vond ik ook heel mooi en rustig, maar was net te groot. Droeg wel heel lekker. Geflipperd :+

Guapo Schreef:

Nice! Heeft wat weg van de Artego waar ik al
maanden naar op zoek naar ben. Dit zou best wel
eens mijn alternatief kunnen worden.

Gr, Erik

ziet er lekker stoer uit. wel behoorlijk fors idd.

Ik vind de band ook erg mooi.

Mooi ding, en vooral voor dat geld. Wel (voor mij) nogal groot

Zeer zeker een pracht ontwerp en mooie band. Maar die geprinte wijzerplaat is voor mij de afknapper (td)
Ik snap het wel, voor zo’n prijs kun je niet alles te eisen hebben.
Verder een toffe klok.
(tu)

Ik vind hem ook mooi en toch genoeg verschil tussen de artego en de kobold vind ik. Prijs is ook netjes vind ik.

Hele dikke klapper! En voor dat geld een koopje.
Lume ziet er m.i. goed uit. Dikker als op de Obris Explorer :~

Te groot voor mij :frowning:

NielsV Schreef:

Ik vind hem ook mooi en toch genoeg verschil
tussen de artego en de kobold vind ik. Prijs is
ook netjes vind ik.

In eerste instantie is die prijs voor mij aantrekkelijk, maar op lange termijn werkt dat bij mij juist tegen dit merk.

Het blijft dan altijd:

Wat een gaaf ding!..

Voor het geld.

N.B. Ik ben op zich helemaal niet vies van een mooie prijs/kwaliteitverhouding, maar bij de O.M. Krijg ik de “voor het geld” bijzin gewoon niet weg.

Kende het merk überhaupt niet en ben ook maar eens naar andere modellen van Obris Morgan gaan kijken. En zeker de Nevon spreekt me ook aan. Maar zie gelijk dat het niet eenvoudig is om er eventueel een aan te schaffen.

Gr, Erik

Wat een mega brok staal zeg. Vind de Explorer mooier. Wel veel horloge voor het geld!

Hij lijkt wel heel erg op een Steinhart Triton…

Best mooi dus!

Dick

Dick V Schreef:

Hij lijkt wel heel erg op een Steinhart
Triton…

Best mooi dus!

Dick

doet me er ook wat aan denken. alleen is de steinhart weer op zijn beurt weer op n andere duiker geinspireerd. niet dat t me veel uitmaakt. ik vind em namelijk super zitten op zn rubberen band en 1 vd weinig duikers die ik heb, waarmee ik graag banden combineer.