Na lang wachten is ie daar dan: de Pradata, het nieuwste model van Obris Morgan. Hij zal er bij mij niet komen (te groot) maar het is wel leuk om te zien wat Obris Morgan op de markt brengt. Na de Explorer is dit toch wel weer een leuk model.
De specs zien er best goed uit (9015, saffier + AR, 300m WR, HEV, 44mm diameter, 22mm lugs, 52,6mm lug tot lug, 236 gram), zeker gezien de vanaf prijs van $ 279,00 inclusief worldwide shippping en een extra Zulu.
Ik vind dat ie heel veel weg heeft van Kobold en Tourby. Artego heeft toch wel een veel meer vintage design met de cushion case zonder lugs en de kroon op 4 uur, bij de 300m tenminste.
Zeer zeker een pracht ontwerp en mooie band. Maar die geprinte wijzerplaat is voor mij de afknapper (td)
Ik snap het wel, voor zo’n prijs kun je niet alles te eisen hebben.
Verder een toffe klok.
(tu)
Kende het merk überhaupt niet en ben ook maar eens naar andere modellen van Obris Morgan gaan kijken. En zeker de Nevon spreekt me ook aan. Maar zie gelijk dat het niet eenvoudig is om er eventueel een aan te schaffen.
doet me er ook wat aan denken. alleen is de steinhart weer op zijn beurt weer op n andere duiker geinspireerd. niet dat t me veel uitmaakt. ik vind em namelijk super zitten op zn rubberen band en 1 vd weinig duikers die ik heb, waarmee ik graag banden combineer.