Nieuw Nederlands merk.
Niet echt mijn ding om eerlijk te zijn. http://www.skav.com
hun slagzin; dare to be different.
Maar nergens orginaliteit te bekennenā¦gaap
ik zie niks???
Dubbel genaaid houdt beter.
De zoveelste Miyota poging. Ik zie niet wat hier Nederlands aan zou moeten zijnā¦, wel een mooie website.
The combination of the precision Miyota movement, the integrated leather watch strap and water-resistance make it a watch of high quality. Made of stainless steel, of course. Your Skav watch will always be a flawless timepiece on your wrist.
Niet echt spannendā¦paar modellen die wel iets hebben maar niet genoeg.
Alleen de Limited vind ik wel aardig.
De rest is inderdaad niet bijzonder.
Gr.
Ron.
EƩn langerekte blik van herkenning inderdaad. Weinig origineel.
Dare to be the same (toch ook een leueke slagzin).
Jur
Iāll passā¦
:d
Het is erg leuk (geprobeerd), op zijn eigen manier
Dare to be different?! Snurrrrrrrkā¦
De Eko vind ik best mooi. Eindelijk ook eens iemand die Eko gebruikt om de milieuvriendelijkheid van mechanische horloges te benadrukken. De andere ontwerpen zijn niet mijn smaak. De site is ook mooi.
Als ik een horloge-ontwerper was zou ik op dit forum een oproep doen feedback te geven op ontwerpen/presentatie. Doelgerichter marktonderzoek bestaat er niet: nul āwasteā. En dan geef je iedereen die meedenkt zoān ding. Klaar. Wel een mechanische dan.
Beste SKAV, Ik ben beschikbaar. Te boeken via dit forum. Wel een Eko.
Groet, Frank
mwahā¦best mooi te noemen, maareā¦het geld brand me nou niet in de zak om er een te gaan kopen.
Mijn beste,
Tja, of de horlogemarkt hier op zit te wachten, ik weet het niet.
Dat doet echter niets af aan het feit dat de jongensdroom van deze vier heren waarheid is geworden. De waarheid welke zich heeft aangediend als zijnde een eigen horlogemerk. Chapeau!!
En als ik een Skav zou mogen uitkiezen dan toch deze:
En voor straks: āBuona Notteā en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Alleen de Limited vind ik wel aardig.
De rest is inderdaad niet bijzonder.Gr.
Ron.
Ik vind die limited ook wel aardig, maar hij deed me wel ergens aan denken. En plotseling wist ik het, zie en vergelijk foto
Iāll passā¦
Me2ā¦
De Dutch Forces horloges zijn gemaakt van hoogwaardige materialen met een hoge mate van betrouwbaarheid. Het zijn alle unieke horloges waarin functionaliteit wordt verenigd met de symboliek en de authentieke decoraties van de Marine, Landmacht en Luchtmacht. De luxe Dutch Forces horloges zijn onder andere uitgerust met barometers, kompassen, stopwatches of worldtimers in Analoog en/of digitaal, zowel klassiek en sportief. Met typische luchtmacht features of de high performance eisen van de keurkorpsen. De uitgebreide collectie bevat horloges die stuk voor stuk een eigen identiteit en specifieke selectie aan functionaliteiten bezitten, wat ze allemaal tot een absolute āwannahaveā maken. The Watch Collection has it all.
Dus voor de stoere meiden en jongens van de strijdkrachten.